  • 21. Data: 2018-09-25 13:23:45
    Temat: Re: Podpisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pobeul$htm$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 24.09.2018 o 21:30, J.F. pisze:
    > To "fakt" z SE.

    >Też racja.
    >Ale nawet jak 198 na 5000 to nie jest zbyt dobry wynik;)

    198 na 5tys to nie tak znow zle, szczegolnie, jak sie zlozylo liste 6
    tys podpisow.

    Ale to chyba superekspresow ciag dalszy - jak rozumiem chodzi liste z
    tegorocznych wyborow lokalnych, gdzie faktycznie podpisow trzeba 200,
    a ktos podejrzewa, ze liste przepisano z list zlozonych do wyborow
    parlamentarnych.
    I nagle mamy 198 niepewnych podpisow na 200.

    Ale ciekawe ... Kornel wtedy zbieral w domu starcow podpisy, czy juz
    wtedy tamta lista byla sfałszowana, ale nikt na to nie zwrocil uwagi.

    I czy to to dotyczy wiekszosci z tych 5 tys, czy faktycznie jakas
    czarna owca w komitecie, wtedy i teraz sfalszowala.

    Bo jest jeszcze mozliwosc, ze sprawdzaja ludzi z tej obecnej i oni
    pamietaja ze teraz nie podpisali ... ale to by chyba bylo za malo
    czasu, zeby 198 sprawdzic.

    J.

  • 22. Data: 2018-09-25 14:22:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 22 Sep 2018 02:56:16 +0200, Animka napisał(a):

    > Podpisy NIEBOSZCZYKÓW na listach poparcia dla komitetu Kornela Morawieckiego

    Teraz jeszcze doszła podróbka:
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/pod-lista-
    wis-podpis-lidera-miasto-jest-nasze-ktos-go-podrobil
    ,870812.html

    "Przedstawiciele partii Kornela Morawieckiego, którzy złożyli listę
    wyborczą z podpisami zmarłych, sfałszowali też podpis Jana Mencwela, lidera
    stowarzyszenia Miasto Jest Nasze - dowiedział się portal tvn24.pl. Komisja
    wyborcza zawiadomiła prokuraturę."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 23. Data: 2018-09-26 19:44:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2018 o 13:23, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Ale ciekawe ... Kornel wtedy zbieral w domu starcow podpisy, czy juz
    > wtedy tamta lista byla sfałszowana, ale nikt na to nie zwrocil uwagi.

    A może po prostu tamta lista to dotyczyła czego innego a ta z
    przepisanymi czego innego. Przecież nie jest tak, że jak dajmy na to
    król korwin wpadnie na jakiś mądry pomysł i podpiszę petycję za to potem
    może sobie mój podpis przepisać na weksel in blanco albo listę z
    podpisami do jego kolejnego komitetu.

    Chyba że coś źle zrozumiałem.

    Shrek

  • 24. Data: 2018-09-26 19:46:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A ilu ich tam w tym KW było? Jedna, żonata, bezdzietna osoba?

    Smiej się - u mnie kiedyś w okręgu jakiś prawicowy katolik startował -
    przykładna rodzina - żona dwójka dorosłych dzieciaków, trzech
    niepełnoletnich. Jeden głos dostał;)

    Shrek

  • 25. Data: 2018-09-26 19:53:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale 198 lewych na 200?
    >
    > Shrek

    A zacytujesz dokładne powody zakwestionowania tych 198/200 podpisów?
    Bo ja w bezczelność potrafię uwierzyć ale w aż taką to już z bardzo
    dużym trudem.

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2018-09-26 20:13:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2018 o 19:53, A. Filip pisze:

    > A zacytujesz dokładne powody zakwestionowania tych 198/200 podpisów?

    Nie.

    > Bo ja w bezczelność potrafię uwierzyć ale w aż taką to już z bardzo
    > dużym trudem.

    Akurat w taką bezczelność uwierzę bez większego problemu. Aboco?

    Shrek

  • 27. Data: 2018-09-27 02:22:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Smiej się - u mnie kiedyś w okręgu jakiś prawicowy katolik startował -
    > przykładna rodzina - żona dwójka dorosłych dzieciaków, trzech
    > niepełnoletnich. Jeden głos dostał;)

    Dobry kandydat nie stosujący przymusu i manipulacji. Powiedziałbym
    strata dla środowiska.
    Ewentualnie, sztuka głosowania okazała się za trudna.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2018-09-27 02:27:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]

    strata dla środowiska.
    Ewentualnie, sztuka głosowania okazała się za trudna.

    Była taka anegdota, zdaje się z Tuwimem, do którego miał kiedyś podejśc
    jakiś dość mierny pisarzyna i mu oświadczyć: od czasu naszego ostatniego
    spotkania, liczba moich czytelników podwoiła się. Na co Tuwim wyciągnął
    reke i z uśmiechem na twarzy odrzekł: serdecznie gratuluję, nie
    wiedziałem, że się pan ozemił.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2018-09-27 11:10:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-09-18 o 19:46, Shrek pisze:

    > Smiej się - u mnie kiedyś w okręgu jakiś prawicowy katolik startował -
    > przykładna rodzina - żona dwójka dorosłych dzieciaków, trzech

    Może honorowo na siebie nie głosowali.

  • 30. Data: 2018-09-27 14:14:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >król korwin wpadnie na jakiś mądry pomysł i podpiszę petycję za to
    >potem może sobie mój podpis przepisać na weksel in blanco albo listę

    Tzn tak wlasnie ten superekspres zrozumialem, choc bardziej na
    podstawie innych gazet.

    Ze ktos wzial stara liste, np z wyborow 2015r, i zlozyl teraz jako
    liste do wyborow na 2017.
    Czy bezprawnie przepisal, czy mu nadmiarowe kartki zostaly, wiec tylko
    naglowek zmienil - to juz nie wnikam.

    Ale zaciekawilo mnie to odkrycie - ktos stwierdzil, ze podpisala sie
    osoba niezyjaca.
    Przy takim przepisaniu starej listy - jak najbardziej mozliwe.
    Ale to jedna osoba powinna byc, kilka ewentualnie, ale nie 200.

    Trzeba by w jakims domu starcow podpisy/dane zbierac, zeby po 2 latach
    juz sporo nie zylo.
    Albo ktos wychwycil jedno nazwisko, wiec od razu zalozyl, ze cale 200
    jest oszukanych, co mu daje podstawe do weryfikacji, i taka informacja
    poszla w eter ..

    https://fakty.tvn24.pl/fakty-po-poludniu,96/afera-w-
    partii-kornela-morawieckiego-falszywe-podpisy-na-lis
    tach,871100.html

    Hm, swoja droga ... moze to i nieglupie wziac dane z domu starcow.

    Moze staruszek zdazy umrzec, i nie zezna ze nie podpisal,
    moze ma demencje i skleroze i tez nie zezna, a jak zezna to mozna
    podwazyc.
    I nawet grafolog nie pomoze, bo reka drży :-)

    J.