eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodpis elektroniczny - czas 1h pomiędzy podpisaniem a weryfikacją › Podpis elektroniczny - czas 1h pomiędzy podpisaniem a weryfikacją
    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podpis elektroniczny - czas 1h pomiędzy podpisaniem a weryfikacją
    Date: 8 Dec 2006 13:16:40 -0800

    Przewertowałem chyba wszystkie ustawy i rozporządzenia na temat
    podpisu elektronicznego (między innymi na www.epodpis.pl) i nigdzie
    jasno nie jest napisane, że należy odczekać przed weryfikacją
    jedną godzinę od podpisu dokumentu, aby mieć pewność, że podpis
    nie został złożony unieważnionym certyfikatem (listy CRL
    aktualizowane co najmniej co godzinę).

    Czy ktoś mógłby mi pomóc, skąd bierze się interpretacja ustawy o
    e-podpisie, że trzeba czekać 1h po podpisie? Lub skąd wziąć
    podstawę prawną, która powie mi że nie ma takiego wymogu czekania.

    z góry dziękuję

    Błażej