eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wymeldować osoby z odziedziczonego mieszkania? › Podczepiam sie pod watek "Jak wymeldować osoby z odziedziczonego mieszkania?"
    From: "Olo" <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podczepiam sie pod watek "Jak wymeldować osoby z odziedziczonego
    mieszkania?"
    Date: Mon, 15 Dec 2003 15:26:02 +0100

    Witam Wszystkich
    Widzac ze znacie sie na "rzeczy" mam do Was jeszcze jedno pytanie...
    A co sie dzieje jezeli głowny najemca lokalu komunalnego nie przebywa w nim
    od ponad 1.5 roku (ja oplacam czynsz media sa zalozone na mnie etc), udam
    sie do Urzędu Ewidencji Ludności, zglosze ze on tam nie przebywa, oni go
    wymelduja... ale co z przydzialem na lokal, jak wtedy wyglada moja
    sytuacja? - jestem zameldowany ale nie mam przydzialu na lokal... wiec MZBM
    nie musi ze mna podpisac umowy... z drugiej strony nie moze mnie tez
    wymeldowac bo zaden sad "nie powinien" mnie eksmitowac bo regularnie oplacam
    wszystkie należnosci (wrac ze splaceniem zadluzenia).
    Pzodrawiam,
    Olo.