  • 1. Data: 2006-02-07 10:04:53
    Temat: Podatek o czynności...
    Od: a...@v...pl

    Witam grupę,
    Mam pytanie do grupowiczów w kwestii umowy pożyczki. umowa została sporzadzona
    na zwykłej katce papieru, po jedej dla każdej ze stron wobecnosci notariusza w
    Jego kacelarii. Wspomniał coś o podadku 2% do U.S. Ale skąd Urząd bedzie
    wiedział, że mam zapłacić podatek, przecież sa tylko dwa egzemplarze i wcale
    nie muszę nikomu o tym mówić. Chyba, ze się mylę.
    Prosze o podpowiedź
    Podrawiam,
    Argon

  • 2. Data: 2006-02-07 11:51:01
    Temat: Re: Podatek o czynności...
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witaj,

    pozyczka czyli pieniadze za ktore chcesz cos kupic
    a jak juz kupisz to policja pieniezna bedzie pytac skad masz
    a ty pozyczka a oni a podatek zaplacony?

    gringo

  • 3. Data: 2006-02-07 17:45:35
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    jezeli jest to kwota, dla ktorej w przyszlosc mozesz wymagac pokrycia to
    lepiej zaplac pcc

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-07 19:52:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    a...@v...pl wrote:
> [...]
    > wiedział, że mam zapłacić podatek, przecież sa tylko dwa egzemplarze i wcale
    > nie muszę nikomu o tym mówić. Chyba, ze się mylę.

    Nie mylisz się.
    Zapłacisz dopiero wówczas kiedy US się o tym dowie. Nie ma
    przedawnienia. Ale za to zdaje się są kary w ustawie karno-skarbowej.