  • 1. Data: 2006-02-07 09:45:33
    Temat: zatrudnienie
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam

    Jestem zatrudniony na pełny etat. Dodatkowo prowadzę jednoosobową DG
    jako osoba fizyczna.
    Chciałbym zatrudnić kogoś z rodziny coby sobie dorobił parę złotych na
    szkołę. Jest to osoba pełnoletnia, ale jeszcze ucząca się.
    Chcę to zrobić legalnie.
    Jaką umowę podpisać coby nie zrobić sobie ani tej osobie kuku?
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-02-07 09:54:11
    Temat: Re: zatrudnienie
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcę to zrobić legalnie.
    > Jaką umowę podpisać coby nie zrobić sobie ani tej osobie kuku?

    Najbardziej oszczedzisz na umowie o dzielo - ZUSu i podatku. Nastepnie umowa
    zlecenie. Na koncu umowa o prace.
    Przy czym, nie wszystko wszystkimi powyzszymi umowami da sie zrobic. Stad
    nalezaloby wiedziec cos wiecej, np. jaki to jest charakter pracy.

    Pozdr.,

    F.
    ------------------------------
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl
    www.doradcaprawny.pl

  • 3. Data: 2006-02-07 12:36:10
    Od: mk <m...@o...pl>

    Fil napisał(a):
> [...]
    > Przy czym, nie wszystko wszystkimi powyzszymi umowami da sie zrobic. Stad
    > nalezaloby wiedziec cos wiecej, np. jaki to jest charakter pracy.

    Sekretariat

    pozdr.
    mk

  • 4. Data: 2006-02-07 14:20:07
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Stad

    > Sekretariat
    >
    > pozdr.
    > mk

    Do czynnosci sekretarskich odpowiednia bedzie umowa o prace, ale juz tak to
    jest, ze jest to dla pracodawcy finansowe kuku... Mozesz tez zaryzykowac z
    umowa podobna do umowy zlecenie, ktora mozna nazwac np. jako "umowa o
    swiadczenie uslug" i taka tez bym tu polecal.

    Pozdrawiam,

    F.
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl