  • 1. Data: 2002-02-13 00:05:03
    Temat: Szukam prawnika z Poznania
    Od: "Papst" <p...@i...pl>

    Chcę zaskarżyć spółdzielnię mieszkaniową.

    Szukam prawnika, który poprowadził by sprawę o odszkodowanie.

    Wskrócie:
    Otwierając drzwi wejścowe do bloku zbiła się szyba. W skutek czego miałem
    porozcinane nerwy i ścięgna w lewej ręce. przeszedłem operację i 6
    miesięczną rechabilitację lecz ręka jest nadal niesprawna (przyznano mi 2
    grupę inwalidzką bez prawa do renty bo mam za malo wypracowanych lat).

    Szyba w drzwiach była niezgodna z polską normą.

    Chcę zarządać od spółdzielni jednorazowego odszkodowania lub renty.

    Proszę o kontakt telefoniczny i umówimy się na spotkanie (w ten sposób będę
    mógł dokładnie opisać całą sytuację)

    Tomasz P.
    0503-118-063

    (Ja jestem z Poznania i tu się będzie odbywała sprawa więc proszę o kontakt
    osoby z tego regionu)

    Oczywiście nic za darmo. Jestem gotowy ponieść wszelkie koszty.
    To ogłoszenie ma jedynie charakter informacyjny.