  • 1. Data: 2002-02-13 07:46:24
    Temat: Student i podania(pisma)
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Szukam jakis wzorow umow zwiazanych z zyciem studenckim: podanie o miejsce w
    akademiku, o stypendium ( jak i gdzie to zalatwic), o odroczenie egzaminu, o
    urlop dziekanski. Bede wdzieczna za podanie chociazby linkow. I jeszcze jedno
    czy sa jakies przepisy prawne regulujace te kwestie. Pozdrawiam prawnikow :))

  • 2. Data: 2002-02-13 08:44:58
    Temat: Re: Student i podania(pisma)
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 13 Feb 2002 z...@p...onet.pl wrote:

    > Szukam jakis wzorow umow zwiazanych z zyciem studenckim: podanie o miejsce w
    > akademiku, o stypendium ( jak i gdzie to zalatwic), o odroczenie egzaminu, o

    To potrzeba wzorów? Myślałem że jeśli ktoś już zda na te studia wyższe, to
    ma tyle oleju w głowie żeby sam porządnych parę zdań sklecić...

    > urlop dziekanski. Bede wdzieczna za podanie chociazby linkow. I jeszcze jedno
    > czy sa jakies przepisy prawne regulujace te kwestie. Pozdrawiam prawnikow :))

    Zapewne regulamin studiów.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-13 08:50:18
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Każda uczelnia ma swoje wzory i druki. Zapytaj w dziekanacie.

    Pozdrawiam
    Luk

  • 4. Data: 2002-02-14 08:36:44
    Temat: debilny student?/ Re: Student i podania(pisma)
    Od: "Justyna" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > To potrzeba wzorów? Myślałem że jeśli ktoś już zda na te studia wyższe, to
    > ma tyle oleju w głowie żeby sam porządnych parę zdań sklecić...
    (ciach)

    on wypisuje te debilne prośby po innych grupach także