  • 1. Data: 2002-08-29 11:55:12
    Temat: Poczta Polska - moze ktos wie co sie w takich przypadkach robi?
    Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>

    Wiec sprawa wyglada tak:
    wystawiam kosmetyki na allegro, a przesylki przewaznie realizuje zwyklymi
    listami (oplata ok. 2,30). Przez ostatni rok nie mialam z nimi zadnego
    problemu do czasu az zamkneli mi na czas urlopu niewielki punkt pocztowy
    przy pl. Grunwaldzkim. Bylam zmuszona udac sie wtedy na poczte przy ul.
    Grunwaldzkiej, gdzie wysylalam m. in. paczke (jako paczke) i 3 przesylki
    jako zwykle listy. Dwie byly warte po ok. 10 zł i jedna 30 zł.
    Wczoraj dostaje wiadomosc, ze nie doszla pierwsza z mniejszych przesylek
    (minely juz przeszlo 2 tygodnie, a przesylki takie zazwyczaj szly 1-2 dni),
    dzisiaj - ze nie doszla druga. Dodatkowo nie przyszla do mnie jeszcze
    wiadomosc ze doszla najdrozsza przesylka, ale obawiam sie ze skutek bedzie
    taki jak poprzednie.
    Dodam moze tylko, ze w momencie kiedy sie zapakuje zel lub krem w koperte,
    to oczywiscie widac ze "tam cos jest". Czy jest wiec mozliwe aby pracownice
    poczty poprzywlaszczaly sobie wysylane przeze mnie kosmetyki? Czy moze
    zaginely one w innym miejscu? Dla mnie najbardzIej podejrzane jest to, ze
    wszystkie pozostale przesylki podochodzily, tylko z tymi nadanymi na tej
    nieszczesnej poczcie jest problem.

    W sumie moglabym pojsc na poczte i op... te baby co tam siedzxa, ale co to
    da? Najgorsze jest to ze nie mam zadnych dowodow nadania ani niczego
    takiego, bo przy zwyklych listach czegos takiego sie nie praktykuje. Jezeli
    mieliscie takie przypadki i udalo sie Wam zalatwic tego typu sprawy to
    podzielcie sie ze mna swoja wiedza.
    pozdr.
    H.