  • 1. Data: 2002-12-30 13:14:40
    Temat: Poczta Polska i piorytet c.d.
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl>

    Byłem dziś na poczcie żeby nadać polecony ekspresowy (taką miałem
    potrzebę). Panienka z okienka przez ponad minutę wmawiała mi, że nie ma
    teraz ekspresowych, są tylko priorytetowe.
    Jak wspomniałem o obowiązku świadczeniu usługi ekspresowej, to myślałem,
    że mnie wyśmieje.
    Odpuściła, jak zobaczyła że nie odpuszczę, i o dziwo w 5 sekund znalazła
    wszystko w cenniku i sprzedała znaczek.
    Dla zainteresowanych - Poczta w Poznaniu koło dworca.

    chester

  • 2. Data: 2002-12-30 21:21:36
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet c.d.
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Paweł Skarżyński napisał(a):

> [...]
    > wszystko w cenniku i sprzedała znaczek.
    > Dla zainteresowanych - Poczta w Poznaniu koło dworca.

    Niestety, wiele panienek w Poczcie Polskiej nie jest dostatecznie
    przeszkolona. Choć wydaje mi się, że z czasem jest trochę lepiej...
    One potrafią wykonywać tylko najbardziej standardowe czynności.
    Dodatkowo nie pracują na podstawie regulaminów, tylko na podstawie "tego co
    powiedziała im koleżanka"... Jeśli koleżanka twierdzi, że się nie da, to się
    nie da :-)) Ale w sumie nie tylko panienki z Poczty takie są... W bankach
    dla przykładu jest podobnie.

    Pozdrawiam,
    Jarosław Łysio

    PS.
    Panie z mojej Poczty są już tak przeszkolone, że potrafią prawie wszystko.
    Lata ciężkiej edukacji :-)))

  • 3. Data: 2002-12-30 21:29:24
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:auqdd0$laj$1@news.gazeta.pl...

> [...]
    się
    > nie da :-)) Ale w sumie nie tylko panienki z Poczty takie są... W bankach

    To prawda.

    Jeszcze jeden kamyczek z poznańskiego podwórka. Ostatnio panienka próbowała
    ode mnie skasować 1,10 za przesyłkę poste-restane, którą właśnie odbierałem.
    Poprosiłem ja o oficjalny cennik, otwarłem na właściwej stronie i kazałam
    jej przeczytać, że stoi tam napisane, że opłatę tę uiszcza się przy
    nadawaniu przesyłki. Pomogło!

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 4. Data: 2002-12-31 03:28:42
    Od: b...@g...pl (Tomas)

> [...]
    > wszystko w cenniku i sprzedała znaczek.
    > Dla zainteresowanych - Poczta w Poznaniu koło dworca.

    A nie mówiłem, koleś od Poczty ma grupie, patrz co inni piszą bo to się
    potwierdza z tym co sam doznałem na pocztach w Warsiawce, baby ucone i tylko
    namawiają do Prioryterów. Właśnie dziś dostałem list z ładną nalepką
    priorytet-prioritaire który był wysłany 13 Grudnia,,,, inny też z kartką
    świąteczną bez słynnego priorytetu dostałem przed świętami 20 Grudnia a był
    wysłany 16 Grudnia w poniedziałek. Daty na stęplach mówią za siebie.
    Priorytet to bubel i to straszyny.

    Tom

  • 5. Data: 2002-12-31 06:47:44
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    b...@g...pl (Tomas) napisał(a):

    > Daty na stęplach mówią za siebie.
    > Priorytet to bubel i to straszyny.

    To nie wysyłaj. Nikt Cię nie zmusza.

    Jarosław Łysio

  • 6. Data: 2002-12-31 08:33:28
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>

    Pewnego dnia Jarosław Łysio, ukryty za j...@N...gazeta.pl,
    zapodal:

    > To nie wysyłaj. Nikt Cię nie zmusza.

    No nie bardzo - Poczta Polska jest jakby na to nie patrzec monopolista na
    rynku takich przesylek.

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2002-12-31 12:31:32
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Przecież napisał, że DOSTAŁ, a nie, że wysłał.
    W ramach protestu może co najwyzej nie czytać starocia ;-)
    JaC

  • 8. Data: 2002-12-31 14:50:09
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    Ja jakos dotychczas nie mialem problemow z priorytetami. Dochodzily tak jak
    to reklamuje Poczta Polska w 24 h.

    Pozdr.