    From: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska i piorytet c.d.
    Date: Mon, 30 Dec 2002 21:21:36 +0000 (UTC)

    Paweł Skarżyński napisał(a):

    > Byłem dziś na poczcie żeby nadać polecony ekspresowy (taką miałem
    > potrzebę). Panienka z okienka przez ponad minutę wmawiała mi, że nie ma
    > teraz ekspresowych, są tylko priorytetowe.
    > Jak wspomniałem o obowiązku świadczeniu usługi ekspresowej, to myślałem,
    > że mnie wyśmieje.
    > Odpuściła, jak zobaczyła że nie odpuszczę, i o dziwo w 5 sekund znalazła
    > wszystko w cenniku i sprzedała znaczek.
    > Dla zainteresowanych - Poczta w Poznaniu koło dworca.

    Niestety, wiele panienek w Poczcie Polskiej nie jest dostatecznie
    przeszkolona. Choć wydaje mi się, że z czasem jest trochę lepiej...
    One potrafią wykonywać tylko najbardziej standardowe czynności.
    Dodatkowo nie pracują na podstawie regulaminów, tylko na podstawie "tego co
    powiedziała im koleżanka"... Jeśli koleżanka twierdzi, że się nie da, to się
    nie da :-)) Ale w sumie nie tylko panienki z Poczty takie są... W bankach
    dla przykładu jest podobnie.

    Pozdrawiam,
    Jarosław Łysio

    PS.
    Panie z mojej Poczty są już tak przeszkolone, że potrafią prawie wszystko.
    Lata ciężkiej edukacji :-)))