  • Data: 2002-01-25 10:03:19
    Temat: Poborowy
    Od: "Maciej Kosz" <m...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    W zeszlym roku podjąłem studia zaoczne na politechnice, w związku z czym
    dostałem odroczenie od służby wojskowej na okres 5lat z koniecznościa
    corocznego potwierdzania kontunuacji nauki. Niestety z powodów
    zawodowo-rodzinnych zawaliłem fizykę i najprawdopodobniej nie dostanę
    zaliczenia, co uniemożliwi mi dalszą edukacje. W tym roku chciałbym ponownie
    wystartować i interesuje mnie jakie jest prawdopodobieństwo, ze załapie się
    na pobór wiosenny. Ponoć uczelnia ma obowiązek zgłosić do mojej WKU, że
    przerwałem naukę. Jak to wygląda w praktyce?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciej Kosz