  • 1. Data: 2003-06-14 19:50:30
    Temat: Pobicie nakrecone kamera (uwaga BRUTALNE)
    Od: "Slawek Sikora" <s...@h...pl>

    Witam Grupowiczow!

    Co sadzicie o tej sytuacji? Nie chodzi mi tutaj o sprzeciw
    wobec przemocy, bo z tym sie chyba wszyscy zgodzimy, ale
    o postawienie zarzutow na podstawie niezbitych dowodow
    w postaci materialu filmowego.
    Sprawa jest dokladnie opisana w artykule Gazety Wyborczej oraz
    zobrazowana w postaci materialu filmowego.
    Linki do artykulu oraz do materialu filmowego sa ponizej.

    Uwaga! Material filmowy jest brutalny.

    Z artykulu wynika, ze zarzut postawiono jednej osobie.
    A co Wy sadzicie o tej sytuacji? kto jeszcze, Waszym zdaniem,
    popelnil tutaj przestepstwo?

    Artukul:
    http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34308,1530172.html

    Material filmowy (dwa linki do tego samego materialu):
    http://www.se.pl/iso/dzisiaj/film.avi
    http://150.254.145.39/04_smieszne_AVI_MPG/pobicie%20
    w%20lodzi/film.avi

    Pozdrawiam
    Slawek.

  • 2. Data: 2003-06-16 18:19:07
    Temat: Re: Pobicie nakrecone kamera (uwaga BRUTALNE)
    Od: "PiotRek" <b...@w...USUNTO.pl.invalid>

    Użytkownik "Slawek Sikora" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie o tej sytuacji? Nie chodzi mi tutaj o sprzeciw
    > wobec przemocy, bo z tym sie chyba wszyscy zgodzimy, ale
    > o postawienie zarzutow na podstawie niezbitych dowodow
    > w postaci materialu filmowego.

    Po obejrzeniu tego filmu jestem w szoku...

    Przecież ten sk******* powinien odpowiadać za próbę
    zabójstwa, a trzej pozostali conajmniej za współudział!
    No i _wszyscy_ powinni siedzieć w areszcie...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 3. Data: 2003-06-16 18:41:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik PiotRek napisał:
    > Przecież ten sk******* powinien odpowiadać za próbę
    > zabójstwa, a trzej pozostali conajmniej za współudział!
    > No i _wszyscy_ powinni siedzieć w areszcie...

    A mi to wygląda na scenę ułożoną, przynajmniej na początku,
    bo potem widać, że bijącego poniosły emocje.
    "Ale po wszystkim dacie mi papierosa" mówi ten, którego bito
    na samym początku.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 4. Data: 2003-06-16 19:01:25
    Od: "PiotRek" <b...@w...USUNTO.pl.invalid>

    > A mi to wygląda na scenę ułożoną, przynajmniej na początku,
    > bo potem widać, że bijącego poniosły emocje.
    > "Ale po wszystkim dacie mi papierosa" mówi ten, którego bito
    > na samym początku.

    Podeszło do niego czterech kolesi z kamerą i chcieli
    go filmować (na początku nic nie wróżyło takiego obrotu
    sprawy), to ten pobity się zapytał, nic nie przeczuwając,
    czy za to filmowanie dostanie papierosa...
    Nie rozumiem, skąd ten wniosek, że to ułożona scena...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 5. Data: 2003-06-17 07:42:36
    Od: "Slawek Sikora" <s...@h...pl>

    > A mi to wygląda na scenę ułożoną, przynajmniej na początku,
    > bo potem widać, że bijącego poniosły emocje.
    > "Ale po wszystkim dacie mi papierosa" mówi ten, którego bito
    > na samym początku.

    Ulozona czy nie, faktem jest, ze pobity skladal zeznania obciazajace
    napastnikow, na co wskazuje tresc artykulu.

    Pozdrawiam
    Slawek.

  • 6. Data: 2003-06-17 11:02:25
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    PiotRek <b...@w...USUNTO.pl.invalid> napisał(a):

    > Przecież ten sk******* powinien odpowiadać za próbę
    > zabójstwa, a trzej pozostali conajmniej za współudział!
    > No i _wszyscy_ powinni siedzieć w areszcie...

    Nie przesadzajmy - to było pobicie a nie usiłowanie zabójstwa. Kilku dresów
    chciało pokazać jacy oni są mocni i nap*.*lić jakiemuś chłopakowi na
    Pietrynie. Z pewnością ich celem nie było zabójstwo.

    Pozdrawiam
    Paweł