  • 1. Data: 2003-06-14 15:09:07
    Temat: skarbówka
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    Witam !
    Słyszałem, że jest ustawa, ktora naklada obowiazek informowania urzedu
    skarbowego przy wplatach na konto powyzej 5000 PLN. I mam pytanie czy
    to jest kolejny martwy przepis czy też banki "donoszą" o wysokiej
    aktywności na koncie.
    Może ktoś zapoda linka do ustawy?

    ps. dawniej było "sieć lokalna - skarbnik"

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 2. Data: 2003-06-14 15:27:28
    Temat: Re: skarbówka
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "klawy jak cholera" <k...@3...net> napisał

    informowania urzedu
    | skarbowego przy wplatach na konto powyzej 5000 PLN.

    wydaje mi się że to 10 000 euro....

  • 3. Data: 2003-06-14 15:39:18
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

> [...]
    > skarbowego przy wplatach na konto powyzej 5000 PLN. I mam pytanie czy
    > to jest kolejny martwy przepis czy też banki "donoszą" o wysokiej

    Ja nic o takiem czyms nie slyszalem.

  • 4. Data: 2003-06-14 20:28:44
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "klawy jak cholera" <k...@3...net> napisał
    >
    > informowania urzedu
    >

    > wydaje mi się że to 10 000 euro....

    Informuja GIIF.
    Mniejsze kwoty tez moga zglosic. Wszystko zalezy od okolicznosci

    Karol