  • 1. Data: 2003-06-14 19:56:34
    Temat: umowa zlecenie
    Od: "Darek M" <d...@h...pl>

    Czy umowa zlecenie może być zawatra na okres dłuższy niz 3 miesiące? (np.
    czas nieokreślony)

  • 2. Data: 2003-06-14 22:11:10
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 14 Jun 2003 21:56:34 +0200, Darek M napisał/napisała:
    > Czy umowa zlecenie może być zawatra na okres dłuższy niz 3 miesiące? (np.
    > czas nieokreślony)

    ja mam na 6 miesiecy... swoja droga to mi sie chyba konczy :>
    .. i tak od 1,5 roku..

    --
    * brak kandydatek na zone ;) * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2003-06-14 23:29:27
    Od: P <h...@a...com>

    On Sat, 14 Jun 2003 21:56:34 +0200, "Darek M" <d...@h...pl>
    wrote:

    >Czy umowa zlecenie może być zawatra na okres dłuższy niz 3 miesi?ce? (np.
    >czas nieokre?lony)

    Umowa zlecenie moze byc zawarta na kazdy czas nawet na czas
    nieokreslony, czyli teoretycznie 4ever. Bo to jest umowa na gruncie
    prawa cywilnego. Pewnie poprzez 750 KC.
    Umowa o prace to juz inna bajka. Na czas okreslony to teoretycznie
    dowolnie a praktycznie 2-3 lata. A na okres probny to wlasnie chyba
    max 3 miechy.
    btw po wejsciu do Junii to chyba 3 umowa na czas okreslony JEST
    zwykla umowa o prace na czas nieokreslony.
    A czy pracujesz w oparciu o stosunek pracy oparty na umowie o prace,
    czy to zwykly stosunek zobowiazaniowy w ramach prawa cywilnego to juz
    nie do mnie nalezy ocena ;-)

  • 4. Data: 2003-06-15 08:07:00
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Umowa o prace to juz inna bajka. Na czas okreslony to teoretycznie
    > dowolnie a praktycznie 2-3 lata.

    Kurdelebele!!!!!!!!!!!!
    a skąd takie precyzyjne określenie 2-3 lat ?????????
    czy ktoś już kwestionował skutecznie umowę na 12 - 15 lat ?????

    ja wiem, że intencją ustawodawcy było wprowadzenie umów na czas określony do
    prac sezonowych ....... ale co innego intencje kurdefrak, a co innego
    literalne czytanie przepisów, bo to właśnie obowiązuje. Nieeeeee ?!!!!!

    znam rekordzistę, który z pełną świadomością zawarł z osobą 50 letnią umowę
    o pracę na czas określony na 55 lat ........ z możliwością dwutygodniowego
    wypowiedzenia przez każdą ze stron. :)))))))))))))))))))))))

    No i co mu zrobią ??????????????????

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2003-06-15 09:25:11
    Od: P <h...@a...com>

    On Sun, 15 Jun 2003 10:07:00 +0200, "fart" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Kurdelebele!!!!!!!!!!!!
    >a sk?d takie precyzyjne okre?lenie 2-3 lat ?????????
    >czy kto? już kwestionował skutecznie umowę na 12 - 15 lat ?????
    >
    >ja wiem, że intencj? ustawodawcy było wprowadzenie umów na czas okre?lony do
    >prac sezonowych ....... ale co innego intencje kurdefrak, a co innego
    >literalne czytanie przepisów, bo to wła?nie obowi?zuje. Nieeeeee ?!!!!!
    >
    >znam rekordzistę, który z pełn? ?wiadomo?ci? zawarł z osob? 50 letni? umowę
    >o pracę na czas okre?lony na 55 lat ........ z możliwo?ci? dwutygodniowego
    >wypowiedzenia przez każd? ze stron. :)))))))))))))))))))))))

> [...]

    Jak ktos chce to za zgodna wola obu stron mozna uprawiac seks
    sadomaso na iglicy Palacu Kultury i Nauki. Byleby sie za gzymsem
    chowac - by sluzby nie zobaczyly.

    A ja pisalem o tym, ze jest duze prawdopodobienstwo, ze sad - gdyby
    sprawa trafila do sadu pracy mialby inne zdanie na ten temat.