eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[PoRD] Znak D-19 (Postój TAXI) Czy jest równoznaczny z B-36 ? › [PoRD] Znak D-19 (Postój TAXI) Czy jest równoznaczny z B-36 ?
    From: " Zbrodniarz drogowy wg SM" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [PoRD] Znak D-19 (Postój TAXI) Czy jest równoznaczny z B-36 ?
    Date: Sun, 8 May 2005 20:08:02 +0000 (UTC)

    Krótko.

    SM usiłuje ukarać mnie za postój w miejscu NIEDOZWOLONYM.

    Stanąłem na terenie wyznaczonym znakami D19.

    Czy D19 jest równoznaczne z B36 ? Czytałem o orzeczeniu tryb konst w kwestii
    znaków informacyjnych, ale o tym, że znak o płatnej strefie parkowania
    równolegle może robić za zakaz zatrzymywania się.

    Czy tak jest i w tym przypadku ?

    Nie będę opisywał okoliczności bo za długo by to zabrało ... Załóżmy , że
    zaparkowałem przed bankomatem na około minuty i pół ... większość
    korzystających z tego bankomatu parkuje przy chodniku (pod znakiem TAXI) by
    pobrać grosz ... a panowie z SM miłują się w wystawianiu mandatów za ów
    postój lub w pobieraniu opłaty 20 PLN w zamian za odstąpienie od ukarania
    (zgodnie z ustawą ... którą, nie wiadomo ;)).

    HELP ;) We wtorek starcie z SM bo mandatu oczywiście nie przuyjąłem .. w
    końcu do wafla nie stosuję się równiueż do znaków informacyjnych o
    szpitalach ;) pogotowiach etc.

    Z drogowym pozdrowieniem - zbrodniarz ;)