  • 11. Data: 2006-07-28 06:39:58
    Temat: Re: Po jakim czasie status: nienotowany?
    Od: "[AmEr]" <n...@i...pl>

    news:eabbjv$n4g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pytasz o kartoteki policyjne, czy o Centralny Rejestr Skazanych?

    Chodzi mi o kartoteki policyjne

  • 12. Data: 2006-07-28 07:22:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    wombi napisał(a):

    > Art 107§ 1 k.k "W razie skazania na karę pozbawienia wolności
    > wymienioną w art. 32 pkt 3 (Twój przypadek)

    kara była w zawieszeniu...

    KG

  • 13. Data: 2006-07-28 07:53:30
    Od: wombi <w...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > kara była w zawieszeniu...

    Fakt.Juz sie poprawiam :). Art. 76. § 1 k.k. "Skazanie ulega zatarciu z
    mocy prawa z upływem 6 miesięcy od zakończenia okresu próby".
    Dane o sprawcy beda zamieszczone w Krajowym Rejestrze Karnym na podst.
    art 1 ust 2 pkt 1 ustawy o KRK z ktorego zostana usuniete po 6
    miesiacach od zakonczenia okresu proby.

  • 14. Data: 2006-07-28 11:55:06
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "Moreno" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "D.H. Oskar" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1,5 roku w zawieszeniu na 4 lata

    6 miesiecy po zakonczeniu okresu proby

  • 15. Data: 2006-07-28 18:12:34
    Temat: Re: Po jakim czasie [cd]
    Od: "[AmEr]" <n...@i...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1 ust 2 pkt 1 ustawy o KRK z ktorego zostana usuniete po 6 miesiacach od

    A jak jest z kartotekami policyjnymi ??

  • 16. Data: 2006-07-28 21:10:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "[AmEr]" <n...@i...pl> napisał w wiadomości