eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo co się zmienia marki? › Po co się zmienia marki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Po co się zmienia marki?
    Date: Mon, 08 Mar 2010 10:35:13 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 15
    Message-ID: <hn2eme$mem$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: s35.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1268039183 22998 213.227.67.163 (8 Mar 2010 09:06:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Mar 2010 09:06:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100227
    Lightning/1.0b1 Thunderbird/3.0.3
    X-Authenticated-User: przemyslaw.smiejek % interia+pl
    X-Enigmail-Version: 1.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:631054
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    właśnie widzę w TV reklamę, że znana od 100 lat marka Calgon teraz
    będzie się nazywała Finish. Rozumiem, że to oznacza finisz ich możliwości :D

    Ale się zastanawiam jaki jest tego powód. Przecie taka zmiana marki
    kosztuje, a i tak sporo klientów odpadnie. Np. ja kiedyś kupowałem
    nośniki Basf, a jak się przemarkowały, to przeszedłem na Verbatim, bo
    lubię stare i sprawdzone marki.

    Czy jest jakiś prawny powód albo prawny zysk takich ruchów?


    --
    Przemysław Adam Śmiejek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1