  • 1. Data: 2010-06-11 23:47:06
    Temat: Placic ? bledne dane
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    od lat nie nie mozna sie doprosic w G TEPSIE
    by na bilingu wstawili poprawnie nazwisko
    z Renusz jest REMISZ

    i tak co chwile sie odstaje rachunki, ktos tam dal du.. i sie buja
    co jakis czas keidys dzwonilem i spisywali gadanie i takie tam
    w koncu olalem sprawe

    i teraz pytanie czy w przypadku blednych danych imie i nazwisko
    mozna olac oplate? pomijajac kwestie ze wylacza tel?

  • 2. Data: 2010-06-12 00:55:17
    Temat: Re: Placic ? bledne dane
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
> [...]
    >
    > i teraz pytanie czy w przypadku blednych danych imie i nazwisko
    > mozna olac oplate? pomijajac kwestie ze wylacza tel?

    Nie.
    Usługę świadczy się osobie, a nie nazwisku.
    Masz telefon? Działa?
    To czemu ci do głowy przychodzi niepłacenie?

  • 3. Data: 2010-06-12 08:47:25
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Nie.
    > Usługę świadczy się osobie, a nie nazwisku.
    > Masz telefon? Działa?
    > To czemu ci do głowy przychodzi niepłacenie?

    a bys placicl za rachunek majac na nim swoje dane ale imie albo chcoiaz
    naziwko przekrecona albo pomylone?

  • 4. Data: 2010-06-12 14:08:15
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Cze, 01:47, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > i teraz pytanie czy w przypadku blednych danych imie i nazwisko
    > mozna olac oplate? pomijajac kwestie ze wylacza tel?

    Nawet powinienes. Przeciez rachunek nie jest na ciebie wiec oplaty
    powinni sie domagac od osoyb na ktora telefon jest zarejestrowany/
    podpisana jest umowa. Gdybys mial umowe na internet to z tego powodu
    nie moglbys sobie odpisac go od podatku.

  • 5. Data: 2010-06-12 16:51:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a bys placicl za rachunek majac na nim swoje dane ale imie albo chcoiaz
    > naziwko przekrecona albo pomylone?

    A adres sie zgadzal?
    Slyszales o "oczywistej omylce pisarskiej"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-06-12 16:59:54
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]
    >
    > i teraz pytanie czy w przypadku blednych danych imie i nazwisko
    > mozna olac oplate? pomijajac kwestie ze wylacza tel?

    Poskarz sie do GIODO. Ustawa o ochronie danych osobowych nie tylko
    chroni nasze dane w sensie ich przechowywania, zbierania czy
    udostepniania ale takze w sensie ochrony ich poprawnosci.

    Na stronie GIODO sa opublikowane nawet jakies decyzje dotyczace
    koniecznosci poprawnienia pisowni nazwiska.

  • 7. Data: 2010-06-12 17:22:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 01:47:06 +0200, Kris napisał(a):

> [...]
    >
    > i tak co chwile sie odstaje rachunki, ktos tam dal du.. i sie buja
    > co jakis czas keidys dzwonilem i spisywali gadanie i takie tam

    płaciłeś wykorzystując druk z błędnym nazwiskiem ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://grupy.3mam.net/wysoka_pozycja_w_internecie.ph

  • 8. Data: 2010-06-12 22:16:18
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Dnia 12-06-2010 o 01:47:06 Kris <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > i teraz pytanie czy w przypadku blednych danych imie i nazwisko
    > mozna olac oplate? pomijajac kwestie ze wylacza tel?

    Zrobiłeś błąd, ze wogóle płaciłeś rachunki błędnie wystawione.
    Trzeba było ich powiadomić listem poleconym raz, może drugi... i na tym
    powiadamianie zakonczyc.

    --
    Rezydent

  • 9. Data: 2010-06-12 23:57:05
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Kris <n...@w...pl> napisał(a):

    > od lat nie nie mozna sie doprosic w G TEPSIE
    > by na bilingu wstawili poprawnie nazwisko
    > z Renusz jest REMISZ

    Wezwanie do usunięcia omyłki, za potwierdzeniem odbioru.

    GK

    Ps. Państwo Renusz z Łebna? :)

  • 10. Data: 2010-06-13 10:32:21
    Od: Matt Z <m...@o...pl.usun.koncowke>

    SzalonyKapelusznik pisze:
    > Gdybys mial umowe na internet to z tego powodu
    > nie moglbys sobie odpisac go od podatku.

    mógłby

    --
    pozdrawiam
    Mateusz