  • 1. Data: 2010-06-11 21:19:20
    Temat: wykorzystanie nazwy/loga firmy w liscie klientow
    Od: "x" <...@x...pl>

    Firma X chce zamiescic na swojej stronie liste klientow, z ktorymi
    wspolpracuje, badz ktorych obslugiwala- aby zwiekszyc swoja wiarygodnosc.
    Lista bedzie zawierac tylko nazwe firmy i/lub logo (znak firmowy).

    Pytanie:

    1. Czy cos takiego moze wykonac bez zgody tych firm? Czy musi miec zgode na
    uzycie ich nazwy/loga?
    2. Czy jezeli jedna z firm odmowi i zabroni publikacji swojego loga i
    nazwy - czy ma do tego prawo? Czy trzeba sie zastosowac do ich odmowy?

    Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2010-06-11 22:13:40
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    W dniu 2010-06-11 23:19, x pisze:

    > 1. Czy cos takiego moze wykonac bez zgody tych firm? Czy musi miec zgode na
    > uzycie ich nazwy/loga?

    W celach informacyjnych można

    > 2. Czy jezeli jedna z firm odmowi i zabroni publikacji swojego loga i
    > nazwy - czy ma do tego prawo? Czy trzeba sie zastosowac do ich odmowy?

    Nie trzeba.

    Jacek Kustra

  • 3. Data: 2010-06-12 08:55:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    castrol napisał(a):

    > Nie trzeba.

    Rozwiń proszę.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 4. Data: 2010-06-12 09:09:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-06-11 23:19, x pisze:
> [...]
    > 2. Czy jezeli jedna z firm odmowi i zabroni publikacji swojego loga i
    > nazwy - czy ma do tego prawo? Czy trzeba sie zastosowac do ich odmowy?

    Krótko mówiąc: firma nie życzy sobie by podawać do publicznej
    wiadomości, że z inną współpracuje, a ty pytasz o to jak ich zrobić w
    balona?

    1/ albo obciach współpracować z taką firmą i wstyd, że się to zrobiło
    2/ albo tej firmie kompletnie nie zależy na dalszej współpracy
    3/ w zyciu nie nazwał bym tego "aby zwiekszyc swoja wiarygodnosc" bo dla
    mnie taka firma wiarygodna nie jest w najmniejszym stopniu
    4/ prawo prawem, ale uczciwość i wiarygodnośc wobec kontrahentów obowiązuje
    5/ jak firma, która nie życzy sobie by jej logo widniało na tej stronie
    to przy odrobinie chęci firmie x może wyjść bokiem to na siłe
    pokazywanie logo

  • 5. Data: 2010-06-12 09:30:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jawi napisał(a):

    > Krótko mówiąc: firma nie życzy sobie by podawać do publicznej
    > wiadomości, że z inną współpracuje, a ty pytasz o to jak ich zrobić w
    > balona?

    Ja to pytanie odebrałem na zasadzie tego czy jak kiedyś wypilem Coca
    Cole to na swoim zawodowym portfolio moge dozgodnie uzywac znaczka
    Coca-Cola?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 6. Data: 2010-06-13 12:10:16
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    Dnia 12 Jun 2010 11:30:08 +0200, januszek napisał(a):

    > Ja to pytanie odebrałem na zasadzie tego czy jak kiedyś wypilem Coca
    > Cole to na swoim zawodowym portfolio moge dozgodnie uzywac znaczka
    > Coca-Cola?

    Oczywiście że możesz, jeśli kiedyś wypiłeś Coca Cole to możesz sobie w
    portfolio napisać że napoje firmy Coca Cola pomagają Ci w pracy a obok
    napisu Coca Cola dać ich znaczek firmowy.

    --
    Jarek