  • 1. Data: 2007-03-24 11:13:39
    Temat: Pisma urzedowe - kwestia podpisu
    Od: m...@g...com

    Witam,
    Otrzymalem pismo z WKU z wezwaniem o stawienie sie tego i tego dnia w
    tym i tym miejscu. Moje watpliwosci budzi jednak charakter samego
    pisma: nie zostalo ono przez nikogo podpisane, nie ma na nim zadnego
    nazwiska kto go wystawil. Pomijam juz fakt ze wystawione zostalo na
    swistku wielkosci biletu autobusowego ;) Przysylajac je do mnie WKU
    popelnilo pewien blad, w zwiazku z tym ja nawet nie wiem z kim mam
    rozmawiac by ten blad naprawic! Mam tylko zglosic sie tego i tego dnia
    w siedzibie WKU (numeru pokoju oczywiscie tez nie podano).

    I moje pytanie - czy pismo urzedowe, a za takie traktuje pismo wyslane
    z WKU, moze byc nie podpisane? I odwracajac kota ogonem: czy ja
    wysylajac pismo do jakiegokolwiek urzedu moge podpisac je ulica,
    miastem, numerem kodu pocztowego tam gdzie mieszkam pomijajac moje
    nazwisko i imie?

    Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz.

    --
    michal