  • 11. Data: 2005-05-25 23:31:41
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Thu, 26 May 2005 00:43:37 +0200]:

    > Jak bym został biznesmenem, to bym korzystał :D

    Jakbys zostal biznesmenem to mialbys od tego ludzi
    i pierniczek by Cie interesowalo jak oni to robia,
    byle tylko to robili ;) Bo od zastanawiania sie jak
    oni maja to zrobic mialbys innych ludzi ;)

    Kira

  • 12. Data: 2005-05-26 05:05:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [...]

    > Jak bym został biznesmenem, to bym korzystał :D

    A ja bym zlecal to zewnetrznej firmie ;P

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 13. Data: 2005-05-26 10:01:45
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Jak bym został biznesmenem, to bym korzystał :D

    Niestety wine jest cały czas w stanie mocno alfa. Ja bym
    nie ryzykował i zakupił Windows.

  • 14. Data: 2005-05-26 11:24:28
    Od: "Jan Jefimik" <j...@g...pl>

    Sprawdzane sa firmy i małe i duże.
    Widziałem kontrolę warsztatu samochodowego - firma jednoosobowa.

    Kontrola jest prosta i szybka. Uruchamia sie przyniesiony ze sobą odpowiedni
    program wyszukujący zainstalowane programny na komputerze. Tworzy on tabelę z
    potrzebnymi danymi:
    - datą zainstalowania
    - wersją
    - nazwą
    - numerem licencji
    - wszystkie upgrady

    Nic się nie ukryje, ponieważ program analizuje zapisy w rejestrze windows pod
    odpowiednim kątem.

    Potem kontrola prosi o cechy autentyczności zainstalowanego programu, czyli:
    - certyfikat autentyczności
    - oryginalny nośnik , instrukcję,
    - fakturę zakupu
    - inne dowody potwierdzające posiadanie licencji

    Jeżeli nie jesteś w stanie tego przedstawić, spisywany jest protokół i
    zabierany do depozytu dysk twardy PC. Całe komputery nie są zabierane.

    Kontrolowane sa wszystkie komputery znajdujące się w pomieszczeniu będącym
    siedzibą firmy.

    Można samemu zamówić firmę, która zrobi audyt posiadanego przez ciebie
    oprogramowania pod kątem legalności i określi co trzeba zmienić.

  • 15. Data: 2005-05-26 13:14:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Niestety wine jest cały czas w stanie mocno alfa. Ja bym
    > nie ryzykował i zakupił Windows.

    Niestety, Windows jest permanentnie w stanie pre-alfa, kosztuje krocie i
    ma dodatkowe funkcje dywersyjne powodujące problemy (zarówno
    techniczne jak i formalne) przy np. zmianie komputera.

    Ja bym nie ryzykował.

  • 16. Data: 2005-05-26 13:17:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Jefimik wrote:

    > Nic się nie ukryje, ponieważ program analizuje zapisy w rejestrze windows pod
    > odpowiednim kątem.

    A czy ten program działa się pod wine? ;->

> [...]
    > - oryginalny nośnik , instrukcję,
    > - fakturę zakupu
    > - inne dowody potwierdzające posiadanie licencji

    Wszystko to na raz? ;-> Ja np. instrukcję wywalam w cholerę na
    makulaturę ;-P

    Ech, dobrze jest mieć linuxa :D

  • 17. Data: 2005-05-26 17:56:45
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

> [...]

    > krocie i ma dodatkowe funkcje dywersyjne powodujące problemy
    > (zarówno techniczne jak i formalne) przy np. zmianie komputera.

    Ideolo kieruj na pl.comp.os.advocacy. Ja piszę jak jest.

  • 18. Data: 2005-05-26 18:42:59
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "Jan Jefimik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > program wyszukujący zainstalowane programny na komputerze. Tworzy on tabelę z

    Z tego co piszesz mam rozumiec, ze kontrola sprawdza tylko czy jest
    zainstalowane oprogramowanie jedynie slusznej firmy pana G.?

> [...]
    > - oryginalny nośnik , instrukcję,
    > - fakturę zakupu
    > - inne dowody potwierdzające posiadanie licencji

    A co z programami do ktorych nie wydaje sie takich rzeczy?

    the.one

  • 19. Data: 2005-05-26 19:32:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 May 2005 20:42:59 +0200,
    the.one <t...@g...xx> screamed:

    > A co z programami do ktorych nie wydaje sie takich rzeczy?

    Ich interesuja programy scisle okreslonych firm. Inne - przepuszcza...

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 21:31:48 user up 10623 days, 9:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    My wife says I never listen to her. At least I think that's what she said.

  • 20. Data: 2005-05-26 20:08:38
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "the.one" <t...@g...xx> writes:

    [snap]

    > Z tego co piszesz mam rozumiec, ze kontrola sprawdza tylko czy jest
    > zainstalowane oprogramowanie jedynie slusznej firmy pana G.?

    Pod linuksami jest vrms :)

    $ vrms
    Non-free packages installed on hector.domek

    doc-html-w3 [EBOOK-DEV] Recommendations of the W3
    doc-rfc-0001-0999 Other RFCs
    doc-rfc-1000-1999 Other RFCs

    fglrx-sources ( pur)
    netpbm-nonfree ( dei)

    52 non-free packages, 1.7% of 3021 installed packages.