  • 1. Data: 2020-01-06 14:23:51
    Temat: Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)
    Od: Konopny <o...@g...com>

    https://youtu.be/B_alCvO8PyY

    I cudne i straszne:)

  • 2. Data: 2020-01-07 12:44:26
    Temat: Re: Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2020 o 14:23, Konopny pisze:
    > https://youtu.be/B_alCvO8PyY
    >
    > I cudne i straszne:)

    Mój młody niedługo do przedszkola idzie, a sprawa o przywrócenie
    zwolnionej przez pisiego sekretarza stanu (a więc wiceminister w
    prorodzinnym rządzie prorodzinnej straszydło - babalski zbigniew jakby
    co) matki na urlopie macierzystym jeszcze przed pierwszą rozprawą w
    apelacji. Pocieszające jest, że jak wygram, to pis płaci mi w biletach
    NBP podatników za cały okres rozprawy pensję żonie jakby pracowała. A na
    to się zanosi, bo za każdym razem jak przegrywali to apelowali a potem
    kasacja do SN i w końcu w dupę dostali. Znaczy powinien, ale jak się
    domyślam nie zapłaci, bo prawo ma w dupie i po prostu nie zapłaci i
    będzie kolejna sprawa, tym razem o wypłatę.

    Uprzedzając pytania - to już po reformie zera w sądownictwie i prezes
    sądu był już nadania zerowego;) Najzabawniejsze będzie jak Rzecznik Praw
    Obywatelskich się zmieni do czasu rozprawy (a wiele na to wskazuje) i
    stroną po mojej stronie będzie pisi funkcjonariusz - chroń boże od
    przyjaciół;) Strach się bać jak będzie wyglądała jego pomoc, ale jak
    przyjdzie to go nagram - też będzie i śmiesznie i straszno. Prawo i
    sprawiedliwość ich mać;)

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-01-07 13:13:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.01.2020 o 14:23, Konopny pisze:
    > https://youtu.be/B_alCvO8PyY
    >
    > I cudne i straszne:)

    taa, abwera strasznie zapóźniona, albo celowo rozpowszechnia fejki:)

    https://wpolityce.pl/polityka/480913-kolejne-luki-w-
    narracji-zbigniewa-s-na-temat-zony-ziobry

    Portal wPolityce.pl dotarł do kolejnych ustaleń, które kompromitują
    internetowy atak Zbigniewa S. oraz Piotra K., ps. ,,Broda" na temat
    Patrycji Koteckiej, małżonki ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry.
    Z naszych informacji wynika, że opowieści o przekazywaniu informacji
    gangsterowi, to zwykła brednia, którą wyjątkowo łatwo zdemaskować.
    Reklama

    CZYTAJ TAKŻE:Zbigniew S. zatrzymany! Publicznie groził śmiercią rodzinie
    Zbigniewa Ziobry. Łącznie może usłyszeć nawet 188 zarzutów

    Na nagraniu opublikowanym przez Zbigniewa S. zawarto kłamliwą informację
    dotyczącą rzekomej współpracy żony ministra ze światem przestępczym. Na
    czym miała ona polegać? Piotr K. miał posiadać twardy dysk ze służbowego
    laptopa ministra sprawiedliwości z lat 2005 - 2007. Piotr K. miał go
    rzekomo otrzymać od żony ministra. To wierutna bzdura. W rzeczywistości
    laptop przez cały czas znajdował się w siedzibie Ministerstwa
    Sprawiedliwości i był przedmiotem wnikliwego śledztwa prokuratury oraz
    ekspertyz biegłych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w 2008 r za
    czasów rządów Platformy Obywatelskiej!

    To jednak nie koniec. Na opublikowanym przez Zbigniewa S. nagraniu Piotr
    K. ps. ,,Broda" rozpowszechnia też - w sposób oczywisty nieprawdziwą -
    informację, sugerującą, że to on umieścił Patrycję Kotecką na stanowisku
    dyrektora w Telewizji Polskiej. To kolejna brednia. ,,Broda" nie miał
    żadnych związków z mediami publicznymi. Nie mógł ich posiadać i to z
    prostej przyczyny. W roku 2007, w czasie kiedy Patrycja Kotecka objęła
    funkcję dyrektorską w TVP, Piotr K. ps. ,,Broda" od wielu miesięcy
    przebywał bowiem w Areszcie Śledczym na warszawskiej Białołęce. Ciężko
    więc wnioskować, by zatrzymany gangster mógł prowadzić jakiekolwiek
    negocjacje kadrowe z ówczesnym szefostwem TVP.

    O ,,wiarygodności" Zbigniewa S. niech świadczy fakt, że Zbigniew S.,
    który publicznie groził ministrowi sprawiedliwości Zbigniewowi Ziobrze i
    jego rodzinie, został zatrzymany przez kieleckich policjantów.
    Prokuratura postanowiła o zmianie i uzupełnieniu zarzutów, które zostaną
    mu przedstawione. Łącznie może usłyszeć nawet 188 zarzutów!

    Zbigniewowi S. postawiony zostanie zarzut popełnienia przestępstwa, w
    związku z wydarzeniami, do których doszło 15 października 2019 roku w
    Warszawie, w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości. Podczas wizyty w
    siedzibie ministerstwa Zbigniew S. użył groźby pozbawienia życia ,,matki
    oraz dziecka ministra sprawiedliwości i prokuratora generalnego
    Zbigniewa Ziobro". Groźby te powtórzył następnie w nagranym materiale
    audio-wideo, upublicznionym w internecie.

    Miały one na celu wymuszenie na prokuratorze generalnym podjęcia
    działań zmierzających do polecenia prokuratorom i funkcjonariuszom
    organów ścigania zaniechania czynności służbowych związanych z
    prowadzeniem postępowań przeciwko członkom rodziny Zbigniewa S.

    -- czytamy w komunikacie przesłanym PAP przez Prokuraturę Krajową.

    ZARZUTY DLA ZBIGNIEWA S., O KTÓŚYCH INFORM,UJE DZIŚ PROKURATURA KRAJOWA:

    Po doprowadzeniu do prokuratury Zbigniewowi S. zostaną postawione nowe
    zarzuty, między innymi:

    Zarzut popełnienia przestępstwa z art. 224 §2 kk i z art. 226 §1 kk w
    zw. z art. 231a kk w zw. z art. 11 §2 kk i w zw. z art. 12 §1 kk. Zarzut
    ten zostanie postawiony w związku z wydarzeniami, do jakich doszło w
    dniu 15 października 2019 roku w Warszawie, w budynku Ministerstwa
    Sprawiedliwości. Podczas wizyty w siedzibie ministerstwa Zbigniew S.
    użył groźby bezprawnej pozbawienia życia matki oraz dziecka Ministra
    Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro. Groźby te
    powtórzył następnie w nagranym materiale audio-wideo, upublicznionym na
    stronach internetowych. Miały one na celu wymuszenie na Prokuratorze
    Generalnym podjęcia działań zmierzających do polecenia prokuratorom i
    funkcjonariuszom organów ścigania zaniechania czynności służbowych
    związanych z prowadzeniem postępowań przeciwko członkom rodziny Zbigniewa S.

    Kolejne nowe zarzuty dotyczą także popełnienia przestępstw, których
    Zbigniew S. dopuścił się wspólnie i w porozumieniu z Piotrem K., ps.
    Broda. Polegały one m.in. na rozpowszechnianiu fałszywych zdjęć i
    informacji mających zdyskredytować i pozbawić zaufania publicznego
    najważniejsze w prokuraturze osoby odpowiadające za walkę z
    przestępczością zorganizowaną - Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro
    oraz Zastępcę Prokuratora Generalnego do Spraw Przestępczości
    Zorganizowanej i Korupcji Beatę Marczak. Kierowane pod ich adresem
    groźby i fałszywe informacje miały doprowadzić do ich zniesławienia, a w
    rezultacie do bezprawnego wpłynięcia na a pracę prokuratury w sprawach
    dotyczących Zbigniewa S. i innych osób podejrzewanych o popełnienie
    poważnych przestępstw.

    Zarzut popełnienia przestępstwa z art. 224 §2 kk. Zarzut ten zostanie
    postawiony w związku z wydarzeniem z dnia 28 grudnia 2019 roku. W
    nagranym materiale audio-wideo, upublicznionym na swojej stronie
    internetowej Zbigniew S. stosował wobec Zastępcy Prokuratora Generalnego
    do Spraw Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Beaty Marczak groźby
    bezprawne polegające na zapowiedzi rozpowszechniania i rozpowszechnianiu
    fałszywych wiadomości naruszających cześć i godność osobistą
    wymienionego funkcjonariusza publicznego w celu zmuszenia jej do
    przedsięwzięcia prawnych czynności służbowych korzystnych dla Zbigniewa
    S. w prowadzonych przeciwko niemu postępowaniach o przestępstwa i
    przestępstwa skarbowe. Działając wspólnie i w porozumieniu z Piotrem K.,
    ps. Broda, w materiale audio-wideo Zbigniew S. zamieścił zdjęcia mające
    rzekomo przedstawiać Beatę Marczak. W rzeczywistości - co potwierdzono w
    toku śledztwa - są to zdjęcia przedstawiające zupełnie inną osobę.

    Zarzut popełnienia przestępstwa z art. 224 §2 kk. W tym samym nagraniu z
    dnia 28 grudnia 2019 roku Zbigniew S. stosował wobec Ministra
    Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro groźby
    bezprawne polegające na zapowiedzi rozpowszechniania i rozpowszechnianiu
    fałszywych wiadomości naruszających cześć i godność osoby najbliższej
    wymienionego funkcjonariusza publicznego - żony Patrycji Koteckiej w
    celu zmuszenia go do przedsięwzięcia prawnych czynności służbowych
    korzystnych dla Zbigniewa S. w prowadzonym przeciwko niemu przez
    Prokuraturę Regionalną w Lublinie postępowaniu karnym. Działając
    wspólnie i w porozumieniu z Piotrem K., ps. Broda, w materiale
    audio-wideo Zbigniew S. zamieścił zdjęcia mające rzekomo przedstawiać
    żonę ministra Patrycję Kotecką. W rzeczywistości - co potwierdzono w
    toku śledztwa - są to zdjęcia przedstawiające zupełnie inne osoby.

    WB
    Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
    autor: Zespół wPolityce.pl

  • 4. Data: 2020-01-08 01:22:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 12:44, Shrek pisze:

> [...]
    > przyjaciół;) Strach się bać jak będzie wyglądała jego pomoc, ale jak
    > przyjdzie to go nagram - też będzie i śmiesznie i straszno. Prawo i

    A jak oceniasz nowego Rzecznika Finansowego?

    --
    animka

  • 5. Data: 2020-01-08 05:33:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-07, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > domyślam nie zapłaci, bo prawo ma w dupie i po prostu nie zapłaci i
    > będzie kolejna sprawa, tym razem o wypłatę.

    Zaraz zaraz, co mi umknęło, bo z pare miesięcy temu to optymizmem od
    Ciebie wiało jakoś słabo?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2020-01-08 08:01:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaraz zaraz, co mi umknęło, bo z pare miesięcy temu to optymizmem od
    > Ciebie wiało jakoś słabo?

    Tak jak pisałem. Wyrok SN w podobnej sprawie. A nawet prostszej, bo bez
    szczególnej ochrony przed zwolnieniem wynikającej z urlopu
    macierzyńskiego. Choć w sumie i tak uważam, że szanse są,,, jak to w
    polskim sądzie - uda się albo nie.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-01-08 20:05:49
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik u2 napisał:

    > taa, abwera strasznie zapóźniona, albo celowo rozpowszechnia fejki:)

    Specjalnie się nie znam, akta wyglądają wiarygodnie.
    Stonog ma coś za uszami, ale i 3RP również przegięła pałę stawiając
    mu swego czasu hurtem tyle zarzutów.

  • 8. Data: 2020-01-08 21:26:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konopny" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    użytkownik u2 napisał:

    >Specjalnie się nie znam, akta wyglądają wiarygodnie.
    >Stonog ma coś za uszami, ale i 3RP również przegięła pałę stawiając
    >mu swego czasu hurtem tyle zarzutów.

    Albo sumienny prokurator.
    Mial machnac reka i powiedziec "a tej drobnicy, to juz nie warto
    wypisywac" ?

    A ze u nas jeden czyn moze podpadac pod kilka zarzutow, to ma sporo
    pisania :-)

    J.

  • 9. Data: 2020-01-08 21:33:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-08 o 20:05, Konopny pisze:

    > Specjalnie się nie znam, akta wyglądają wiarygodnie.
    > Stonog ma coś za uszami, ale i 3RP również przegięła pałę stawiając
    > mu swego czasu hurtem tyle zarzutów.

    Obejrzyj jego ostatni film na YT. To chyba w nim groził Dudzie, Ziobrze
    i Kaczyńskiemu. Mogę się mylić, bo ciągle co innego czytam i oglądam
    czasami.
    Mnie podpadł ten Stonoga tylko tym, że za przeproszeniem "szczy" gdzie
    popadnie, szczególnie w miejscach zatrzymań, publicznych. Wstydu nie ma
    za grosz, albo jest na głowę chory. Mogło go to dopaść na tle nerwowym
    chyba.

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-01-08 23:16:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.01.2020 o 21:33, Animka pisze:

> [...]
    > popadnie, szczególnie w miejscach zatrzymań, publicznych. Wstydu nie ma
    > za grosz, albo  jest na głowę chory. Mogło go to dopaść na tle nerwowym

    ta, Animela nie wie, że agenciak szkolony i wie jak udawać wariata:)

    btw dziwnym trafem "pomagał" Lepperowi, kiedy on się wycofał z polityki,
    jak to się skończyło to ogólnie wiadomo