  • 11. Data: 2020-01-09 17:43:48
    Temat: Re: Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik Animka napisał:

    > Obejrzyj jego ostatni film na YT. To chyba w nim groził Dudzie, Ziobrze
    > i Kaczyńskiemu. Mogę się mylić, bo ciągle co innego czytam i oglądam
    > czasami.
    > Mnie podpadł ten Stonoga tylko tym, że za przeproszeniem "szczy" gdzie
    > popadnie, szczególnie w miejscach zatrzymań, publicznych. Wstydu nie ma
    > za grosz, albo jest na głowę chory. Mogło go to dopaść na tle nerwowym
    > chyba.

    Gdyby Ciebie ciągali po sądach przez 20 lat też być się wk...
    Więc nie wiesz o czym pleciesz.

  • 12. Data: 2020-01-09 19:22:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.01.2020 o 17:43, Konopny pisze:

    > Gdyby Ciebie ciągali po sądach przez 20 lat też być się wk...
    > Więc nie wiesz o czym pleciesz.

    ta, ale 100nóg oskarża tylko Peace, a nie czecią ubecką, no i jakim
    cudem został asystentem Leppera na krótko przed jego śmiercią ?:)

  • 13. Data: 2020-01-09 20:25:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-09 o 17:43, Konopny pisze:

    > Gdyby Ciebie ciągali po sądach przez 20 lat też być się wk...
    > Więc nie wiesz o czym pleciesz.

    Toteż napisałam, że on może nie wie co robi.

    --
    animka

  • 14. Data: 2020-01-09 20:35:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.01.2020 o 20:25, Animka pisze:

    > Toteż napisałam, że on może nie wie co robi.

    zabawna ta Animela, 100nóg doskonale wie co robi, to nie wariat:)