  • 11. Data: 2002-06-13 16:47:53
    Temat: Re: Pilne "Malzenstwo"!
    Od: "Falcor" <f...@p...fm>

    Użytkownik "PepeR RedHunteR" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aeah0l$c3v$1@news.tpi.pl...
    > "Alez skad, nie jestes materialista tylko probujesz na wszelkie sposoby
    > odciac swoja zone z jakichkolwiek dobr w razie nieudanego malzenstwa,">

    Drogi kolego z 14-sto literowa ksywa, gdyby Twoj post zakonczyl sie na tym
    co powyzej w zasadzie nie siedzial bym teraz i nie pisal tego co pisze. A
    dodac musze, ze kwestia tak chodliwego "towaru" jakim jest pieniadz, nie
    jest mi obojetna ale rowniczenie nie gra pierwszych skrzypiec. I prosze,
    uwierz mi na slowo i nie neguj. Problem jest gdzie indziej...jak wiesz
    ozenic sie jest naprawde latwo. Kobietami kieruje milosc ( i to bardzo
    dobrze) ale czasami a w ostatnich czasach nawet dosc czesto kobietami
    kieruje pieniadz (i to bardzo ZLE) posiadany przez oblubienca. Dlatego tez,
    chcac w prosty sposob wykluczyc jedna z tych dwoch mozliwosci, chce abysmy w
    jakies mile i sloneczne popoludnie wraz z moja luba (ta czy inna) odwiedzili
    notariusza. Jest cos w tym zlego?!

    Ps. Polemika z Toba to sama przyjemnosc (bez cienia ironi)
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-06-13 17:10:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Falcor" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Kobietami kieruje milosc ( i to bardzo
    > dobrze) ale czasami a w ostatnich czasach nawet dosc czesto kobietami
    > kieruje pieniadz (i to bardzo ZLE) posiadany przez oblubienca.

    Witam,

    Tak sie sklada ze Twoj interlokutor jest moim męzem i kwestie intercyzy
    przerobil dokladnie z drugiej strony:-)) Poniewaz byl on osoba zamozna,
    natomiast ja bylam przyslowiowym "golodupcem" to JA zaproponowalam mu
    spisanie intercyzy i to ON odrzucil tę propozycje. Chcialam wlasnie uniknac
    podejrzen, ze wychodze za niego dla kasy. Jestesmy po slubie i mamy
    nadzieje razem sie ze sobą zestarzec :-)) Podziwiam oczywiscie Twoja
    przezornosc, aczkolwiek bawi mnie cos innego - wynika ona bowiem z obawy
    przed rozwodem - po co wiec sie w ogóle pobierac jesli "zamierzasz" sie
    rozwodzic? W tek chwili spoleczenstwo mamy znacznie bardziej tolerancyjne,
    zwiazki konkubinatowe rowne malzenskim a odpada cala procedura rozwodowa i
    wlasnie szarpanina o majatek. Dzieci czy zrodzone w zwiazku malzenskim czy
    poza nim, maja jednakowe prawo dziedziczenia po Tobie. Polecam to Twojej
    uwadze:-))

    Pozdrawiam,

    HaNkA ReDhUnTeR [zona PepeRa]

  • 13. Data: 2002-06-13 17:37:44
    Od: "Falcor" <f...@p...fm>

    Witaj HaNkO:)

    Jak milo poznac Zone takiego rozmowcy jakim jest Twoj Maz:)

    Wiesz co...Ty napewno jestes pewna, ze zestarzejesz sie z obecnym Mezem?
    Szczerze wam tego zycze a pytam poniewaz Bardzo mi sie spodobalo Twoje
    podejscie do sprawy cytat: "...to JA zaproponowalam mu
    spisanie intercyzy..."!!! Takiej osoby szukam:))) To oczywiscie metaforyczne
    stwierdzeniei i mam na mysli osobe o takim podejsciu jak Twoje. Powiem Ci
    szczerze, ze gdyby moja obecna lub przyszla (bo kto wie jak sie zycie
    potoczy) powiedziala mi tak jak Ty, to gotow bym byl odstapic od intercyzy!
    Moja obecna kobieta powiedziala mi DOKLADNIE to co Ty w innym cytacie:
    "...po co wiec sie w ogóle pobierac jesli "zamierzasz" sie
    rozwodzic?...". Problem z Tym, ze po takim stwierdzeniu, nie mozna
    jednoznacznie ocenic DOBRYCH intencji drugiej strony. Dlatego Twoje
    podejscie jest moim skromnym zdaniem WZORCOWE! Dzieci o ktorych wspomnialas
    to juz zupelnie inna historia! One niech biora wszytko to, czego do grobu ja
    nie zabiore! Ale poki co, trzeba miec Zone zeby myslec o dzieciach:) A o
    dobra Zone wcale nie jest tak latwo.

    Serdeczne pozdrowienia dla was oboje!

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aeak2h$4ji$1@news.tpi.pl...

  • 14. Data: 2002-06-13 17:53:17
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <aeak2h$4ji$1@news.tpi.pl>, h...@i...pl
    says...

    > - po co wiec sie w ogóle pobierac jesli "zamierzasz" sie
    > rozwodzic?

    Jezeli moge sie wtracic to, nie deprecjonujac oczywiscie Twojej
    wypowiedzi, pragne zauważyc, ze nie rozumiem takiej argumentacji. Nikt
    bowiem nie bierze slubu z mysla o roazwodzie a te ostatnie jednak sie
    zdazaja i to coraz czesciej. Nie widze nic zdroznego w checi
    zapobiezenia ewentualnym sporom o prawa wlasnosci poszczegolnych
    skladnikow majatku przez umowe intercyzy. I w zupelnosci rozumiem obawy
    i rozsadek Pana Falcor'a.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 15. Data: 2002-06-13 17:56:45
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    On Thu, 13 Jun 2002 19:37:44 +0200, "Falcor" <f...@p...fm> wrote:

    >[...]
    >ale poki co, trzeba miec Zone zeby myslec o dzieciach:)
    >[...]

    Pozwolę sobie wtrącić że jest to ewidentny błąd w założeniach
    i to na samym początku, albowiem kwestia zawarcia związku małżeńskiego
    w żaden sposób nie wpływa na naturalną płodność kobiety

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)btsnet.com.pl , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829

  • 16. Data: 2002-06-13 18:04:30
    Od: "Falcor" <f...@p...fm>

    Danielu!

    Ja powiem krotko! Twoja wypowiedz sobie wydrukuje i kaze czytac i studiowac
    mojej kobiecie!
    A tak na marginesie to z grupy: pl.soc.prawo zaczyna sie robic
    pl.soc.psychologia:)))

  • 17. Data: 2002-06-13 19:35:07
    Temat: Odp: Pilne "Malzenstwo"!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Falcor <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeamr6$coh$...@a...webcorp.pl...
    > A tak na marginesie to z grupy: pl.soc.prawo zaczyna sie robic
    > pl.soc.psychologia:)))

    Więc przerwij ten wątek i rób swoje :-))

    Sandra

  • 18. Data: 2002-06-13 19:45:56
    Od: "Falcor" <f...@p...fm>

    Wlasnie robie swoje, wyslalem CI maila i nie odpisujesz:)

  • 19. Data: 2002-06-13 20:32:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Falcor <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeaspb$esj$...@a...webcorp.pl...
    > Wlasnie robie swoje, wyslalem CI maila i nie odpisujesz:)

    Wybacz nic nie dostałam...
    Sandra