  • Data: 2004-05-04 11:28:08
    Temat: Pilne
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dosyć nietypowa sprawa.
    Jestem w trakcie rozwodu. Moja żona ma koleżankę, która - posiadając
    informacje tylko jednej strony - podpowiada żonie, co ta ma robić.
    Robi to źle i efekt jest taki, że żona nosząca moje nazwisko, przy każdej
    okazji wychodzi na durnia. Nie przejmuję się tym, co ludzie pomyślą o niej,
    ale wolałbym, żeby nie szargano mojego nazwiska.
    Już napisałem pozew z art. 212KK przeciw żonie, ale czy jest jakiś przepis
    umożliwiający wystąpienie przeciwko tej koleżance? Nie wiem - podżeganie,
    namawianie - coś w tym stylu ... ???