  • 1. Data: 2002-07-23 11:05:50
    Temat: Pilna prośba o poradę z prawa pracy !!!!!!
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów mam pilny kłopot otóż moja mama dostała

    1 wypowiedzenie z pracy z okresem 3 miesięcznym ze złą datą. Ma kopię tego
    wypowiedzenia.
    Po 1.5 miesiąca dostaje dwa wypowiedzenie jedno z okresm 2 miesięcznym
    krótsze od pierwszego a drugie wypowiedzenie natychmiastowe za dokonanie
    kradzieży.
    Po 2 dniach facet chce aby sama rozwiążała umowę albo podpisała
    wypowiedzenie dwumiesięczne i oświadczenie iż odebrała odprawę
    trzymiesięczną, albo da jej kopię natychmiastowego.
    Tylko dziś upływa termin zwolnienia natychmiastowego 7 dzień.
    Karol.
    Co robić???

  • 2. Data: 2002-07-23 11:13:17
    Temat: Re: Pilna prośba o poradę z prawa pracy !!!!!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > trzymiesięczną, albo da jej kopię natychmiastowego.
    > Tylko dziś upływa termin zwolnienia natychmiastowego 7 dzień.

    Proponuje NIC.....
    Nic nie robic i czekac na rozwoj wydarzen...

    Ale kazdy odpowiada za siebie

    Boguslaw