  • 1. Data: 2002-07-23 09:29:11
    Temat: Stare ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: "Seven3P" <S...@g...3d.pl>

    Witam ! :)

    W 1965 roku moj ojciec wplacil na ksiazeczke mieszkaniowa biorac pozyczke w
    zakladze pracy.
    Przelewu dokonal zaklad bezposrednio na spoldzilnie.
    Nie mogl ich jednak wyplacic wczesniej, ani przelac na konto w banku ( takie
    bylo prawo) . Mogl je tylko przeznaczyc na mieszkanie ( tylko trzeba bylo
    czekac w kolejce czlonkow spoldzielni mieszkaniowej )
    Obecnie chce kupic mieszkanie. (Mysli sobie ..pieniadze sa dalej w
    spoldzielni ...luz)
    Spoldzielnia za 17.500zl wplaconych w '65 zwraca mi dzisiaj 27,20 zl !!!!!
    :)
    Moze wie ktos co spoldzielnia zrobila z tymi pieniedzmi ?!??!?
    Dlaczego nie nalezy mnie sie zadna rekompensata(premia gwarancyjna) od kwoty
    przelanej przez zaklad ?

    Mial tez moj ojciec pieniadze w PKO na ksiazeczce oszczednosciowo
    mieszkaniowej 31.500zl (na ktora wczesniej chcial przelac pieniadze
    dodatkowo ze spoldzielni) . Obecnie stan oszczednosci wynosi 3.13zl :) , ale
    jest premia gwarancyjna 16.251zl . (gdyby nie ta premia przez ta denominacje
    stracilibysmy wszytkie mieniadze..(a wyplacic ich przed denominacja nie
    mozna bylo:)) .
    A ze spoldzielni za 17.500 dostalismy 27.20zl ... prmii brak

    Bardzo prosze o jakiekolwiek rady ... jak cos odzyskamy jakos sie
    odwdziecze:)

    PS. Czy wymiana zlotowek na euro tez tak zabierze nam oszczednosci ?

    Greetz.
    Seven3P