  • 1. Data: 2002-07-23 08:31:11
    Temat: dziwne działanie firmy prawniczej (PILNE)
    Od: "Mrówka" <m...@p...onet.pl>

    Jest sobie firma prawnicza. Ja mam pewien problem. Firma oferuje mi swoją
    pomoc. Po obejrzeniu moich dokumentów firma stwierdza, że sprawa jest
    fatalna
    i jest małe prawdopodobieństwo aby sprawę wygrać. Sprawa ucicha. Ja
    rozwiązuję tą sprawę inaczej, można by rzec pomyślnie dla mnie.
    Po trzech tygodniach firma prawnicza sama zaczyna działać w moim imieniu,
    nie informując mnie o tym wcale. Wszystko co dotej pory załatwiłem zostaje
    przekreślone. Dowiaduję się o tym od mojego pracodawcy.

    Na jakiej podstawie działała firma prawnicza, biorąc pod uwagę to, że nie
    podpisałam z tą firmą jakiejkolwiek umowy.......???

  • 2. Data: 2002-07-23 11:02:25
    Temat: Re: dziwne działanie firmy prawniczej (PILNE)
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Jeśli nie udzieliłaś żadnego pełnomocnictwa do działania w twoim imieniu,
    poinformuj o tym osobę, z którą owa firma kontaktowała się. Powiedz
    (napisz), że wszystkie podjęte działania prze firmę prawniczą są nieważne,
    gdyż nie było umocowania (pełnomocnictwa). Zwróć się również do firmy
    perawniczej z pytaniem o podstwę prawną ich działania w twoim imieniu.

    Gabi