    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pijany policjant na służbie - jak się zachować?
    Date: Tue, 12 Jun 2007 07:23:57 +0200

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 15:54:55 -0700, Dominic Bojarski napisał(a):

    > Kilka miesięcy temu otrzymałem wezwanie na komisariat. Zostałem
    > przyjęty, innego funkcjonariusza, który wydawał się być dość pijany.
    > Być może był to ten sam policjant, z którym ja miałem do czynienia.

    Wyłapujesz konkrety? Kilka miesięcy temu, wydawał się, być może to ten sam.
    Teraz to wszystko może robić "wielką różnicę". Masz świadków na to co się
    wydarzyło kilka miesięcy temu? Zbyt późno podjęte działania, trzeba było od
    razu dzwonić do komendy wojewódzkiej i po zawodach.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!