  • 11. Data: 2019-01-27 21:11:17
    Temat: Re: Pies na posesji
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-18 o 18:24, Twardy pisze:
    > został zagryziony prze moje psy.
    No i po kotach. :-)
    " Sugerujemy też wprowadzenie rozwiązań prawnych, które - podobnie jak w
    przypadku psów - ograniczyłyby możliwość swobodnego poruszania się kotów
    i obciążyły właścicieli odpowiedzialnością za szkody w środowisku - mówi
    dr Żmihorski. "

    https://regiony.tvp.pl/41044631/kot-bezwzgledny-drap
    iezny-zabojca

    Robert

  • 12. Data: 2019-01-28 16:40:53
    Od: b...@g...com

    użytkownik RadoslawF napisał:

    > Z okazji nienależytego zabezpieczenia posesji na którym grasują
    > dwa niebezpieczne psy. W sądzie by przegrał, więc jedyna nadzieja
    > że do sprawy nie dojdzie.
    >

    > Pozdrawiam

    A to czemu? Jak kanarek sąsiada spierdoli z klatki i go mój kot dorwie, to co?
    Mam się odgrodzić i stawiać klatki jak na pterodaktyle coby do mnie żaden kanarek nie
    wleciał? Bez sensu.