  • 1. Data: 2003-09-11 12:40:49
    Temat: Picuj picuj moj dziedzicu
    Od: "boukun" <j...@W...onet.pl>

    http://info.onet.pl/796786,11,item.html

    Zdaniem prezydenta, jego zona "przez te 8 lat nie zrazila do siebie zadnych
    srodowisk - takze dlatego, ze unikala zdecydowanych deklaracji
    politycznych".

    "Tak tlumacze ten bardzo wysoki wynik. To mniej mnie dziwi. Wiecej daje do
    myslenia jej przewaga nad liderami partyjnymi" - powiedzial prezydent.

    Jednak "to wszystko jest naprawde dalece niezdecydowane" - podkreslal
    Kwasniewski. - Ale nie jest wykluczone? - padlo pytanie. "Wykluczyc tego nie
    mozna, szczególnie wobec tej presji, która wiem, ze jest" - odpowiedzial
    prezydent.

    Samochwala w koncie stala. Syjonista Stolzman sadzi, ze uda mu sie nam
    wmowic, iz wszystko zostalo juz przesadzone. To prawda, ze oni juz za nas
    zdecydowali, ale prawda jest rowniez, ze to my ostatecznie zdecydujemy, czy
    klan Stolzmanow bedzie nas represjonowal.

    Stoi obok, a mimo to posrodku...

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm