  • 1. Data: 2005-04-14 17:23:57
    Temat: Pewna osoba podaje moje dane do wgladu innym...
    Od: quest <q...@n...com>

    Witam,
    dzisiaj spotkala mnie niezbyt przyjemna sytuacja z moim listonoszem,
    ktory to przyniosl mi dwie paczki: jedna wiadoma, zamowiana nie dalej
    jak w ubieglym tygodniu przeze mnie. Druga paczka, zapakowana w dosyć
    duży karton, opiawała na kwotę ponad 70 zł. Oczywiście, jestem w pełni
    przekonany, iż żadnej dodatkowej paczki nie zamawiałem, a już tym
    bardziej za pobraniem przy obdiorze. Przed dobra godzine zachodzilem w
    glowe kto moglby mi zrobic taki dowcip.
    Wrescie przypomnialem sobie, jak jeszcze niedawno pewna osoba z mojej
    rodziny namawiala mnie do uczestnictwa w pewnym klubie, z powodu
    przyznania jakis tam dodatkowych profitow. Mialo to wygladac
    nastepujaco: osoba ta miala zglosic moja osobe (tzn. podac moje dane
    persolnalne) i otrzymywac paczki na moje nazwisko. Jak juz wpomnialem,
    jest to osoba z mojej rodziny, z ktora aktualnie jestem zameldowany, a
    wiec na poczcie nigdy nie byly stwarzane zadne problemy, jesli przyjdzie
    druga osoba, na ktora nie paczka nie byla adresowana. Wiem, ze ow
    czlonek rodziny jest zdolny do wielu rzeczy i z niemal ponad 80%
    pewnoscia moge domniemywac, iz zglosil mnie rowniez do innych
    producentow, celem przyznania profitow. Gdyby nie dzisiejsza wizyta
    listonosza, nadal zylbym w glebokiej nieswiadomosci, ze ktos moze mi
    robic takie swinstwo. Dodatkowym problemem zawsze jest to, iz nie
    posiadam klucza od skrzynki (osoba, z ktora mieszkam uniemozliwia mi
    dorobienie i zawsze sie wykreca byle glopstwami - teraz juz wiadomo
    dlaczego).
    Powiedzcie mi, co powienienem w tej sprawie zrobic?
    Mi osobiscie wydaje sie, iz jest to ewidentne naruszenie moich dorbr
    osobistych...

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-14 18:29:17
    Temat: Re: Pewna osoba podaje moje dane do wgladu innym...
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 19:23:57 +0200, quest napisał(a):

    a może bys kolego przestał zawracać głowę swoimi członkami rodziny ,raz
    możan się nabrac na twoje ale odnośnie firmy a teraz drugi raz to za dużo
    Poszukakj sobie innej grupy do trolowania
    A kysz trolu

    JanuszHr

  • 3. Data: 2005-04-14 18:45:08
    Od: quest <q...@n...com>

    Janusz napisał(a):
> [...]
    > możan się nabrac na twoje ale odnośnie firmy a teraz drugi raz to za dużo
    > Poszukakj sobie innej grupy do trolowania

    Przepraszam, ale o co chodzi?
    Pierwszy raz piszę na Waszą grupę, w nadzieji, iż dostanę jakąś
    sensowaną poradę prawną. No, chyba w tym celu powstała ta grupa?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-04-14 18:46:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    quest napisał(a):

    > Powiedzcie mi, co powienienem w tej sprawie zrobic?

    Nic. Szkoda prądu.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2005-04-14 18:50:29
    Od: quest <q...@n...com>

    Johnson napisał(a):

    > Nic. Szkoda prądu.

    No to się dużo dowiedziałem... Serdecznie Ci dziękuję.

  • 6. Data: 2005-04-14 18:53:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    quest napisał(a):

    > No to się dużo dowiedziałem... Serdecznie Ci dziękuję.

    Przecież to było jedyne twoje pytanie. A moja odpowiedź, według mnie
    jest bardzo sensowna.

  • 7. Data: 2005-04-14 18:57:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "quest" <q...@n...com> napisał w wiadomości

    > Powiedzcie mi, co powienienem w tej sprawie zrobic?

    Wstac z krzesła, przejść do drugiego pokoju i powiedzieć tej osobie, zeby
    wiecej tak nie robiła.

    HaNkA

  • 8. Data: 2005-04-14 19:23:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "quest" <q...@n...com> napisał w wiadomości

    Zgłoszenie do dowolnego programu w przeważającej większości wypadków
    łączy się z koniecznością złożenia przez uczestnika podpisu. Skoro Ty
    tego nie podpisywałeś, to ktoś podpisał za Ciebie. A to przestępstwo.
    resztę znajdziesz przeglądając grupę.

  • 9. Data: 2005-04-14 20:31:17
    Od: quest <q...@n...com>

    Johnson napisał(a):

    > Przecież to było jedyne twoje pytanie. A moja odpowiedź, według mnie
    > jest bardzo sensowna.

    Dobrze, mój błąd. W takim razie trochę rozwinę.
    Z ową osobą nie utrzymuję najlepszych kontaktów. Od dawna prawie ze sobą
    nie rozmawiamy. Moim ostrzeżeniem na ostatni wybryk w ogóle się nie
    przejęła i zachowywała się jakby nic się nie stało. Zaproponowałem
    polubowne załatwnienie tej sprawy, ale to było jak rzut grochem o
    ścianę. Dodam, iż osoba ewidentnie naruszająca moje dobra, jest osobą
    dojrzałą i pełnoletnią, tymbardziej dziwi mnie jej lekceważący stosunek
    do tej sprawy.
    Odnosząc się na koniec do postu kolegi Roberta Tomasika, chciałbym
    poinformować, iż rodzina, na pytanie o podpis, odburknęła, iż podpis nie
    był wymagany, ale trudni mi w to uwierzyć.
    Ja nawet nie wiem, komu jeszcze ta osoba rozpowszechiła moje dane. Tak
    jak już wpomniałem - gdyby nie to, że byłem akurat w domu, do dnia
    dzisiejszego nie dowiedział bym się o tej sytuacji (osoba z rodziny
    uniemożliwia mi dostęp do skrzynki pocztowej - nie mogę dorobić, ani
    pożyczyć kluczyka).
    Sprawa rzeczywiście może wydawać się dość zabawna, ale proszę wierzyć,
    że mi do śmiechu nie jest, dlatego będę wdzięczny za okazaną pomoc.
    Zastanawiam się pod jaki paragraf podlega opisany proceder?
    Osoba, z którą zyje niechętnie odnosi się do propozycji polubownego
    załatwnienia tej sprawy, dlatego chciałbym ruszyć tę sprawę do sądu.
    Czy jest szansa na wygranie tej sprawy i ewentualne odszkodowanie od
    rodziny?

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2005-04-14 22:17:35
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Z ową osobą nie utrzymuję najlepszych kontaktów.

    Moze bys zaczal po ludzku pisac...

    > przejęła i zachowywała się jakby nic się nie stało.

    A cos sie stalo? Skad jestes pewien ze to ta "osoba"?

    > Sprawa rzeczywiście może wydawać się dość zabawna,

    Alez nie. jest superpowazna. Tak samo jak inne rownie powazne sprawy,
    pojawiajace sie tutaj co jakis czas, pisane przez osoby o niezwykle
    rozwinietym talencie literackim.

    > Czy jest szansa na wygranie tej sprawy i ewentualne odszkodowanie od
    > rodziny?

    Jakiej? Radia Maryja? :)

    --
    tomek nowak