    From: quest <q...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pewna osoba podaje moje dane do wgladu innym...
    Date: Thu, 14 Apr 2005 19:23:57 +0200

    Witam,
    dzisiaj spotkala mnie niezbyt przyjemna sytuacja z moim listonoszem,
    ktory to przyniosl mi dwie paczki: jedna wiadoma, zamowiana nie dalej
    jak w ubieglym tygodniu przeze mnie. Druga paczka, zapakowana w dosyć
    duży karton, opiawała na kwotę ponad 70 zł. Oczywiście, jestem w pełni
    przekonany, iż żadnej dodatkowej paczki nie zamawiałem, a już tym
    bardziej za pobraniem przy obdiorze. Przed dobra godzine zachodzilem w
    glowe kto moglby mi zrobic taki dowcip.
    Wrescie przypomnialem sobie, jak jeszcze niedawno pewna osoba z mojej
    rodziny namawiala mnie do uczestnictwa w pewnym klubie, z powodu
    przyznania jakis tam dodatkowych profitow. Mialo to wygladac
    nastepujaco: osoba ta miala zglosic moja osobe (tzn. podac moje dane
    persolnalne) i otrzymywac paczki na moje nazwisko. Jak juz wpomnialem,
    jest to osoba z mojej rodziny, z ktora aktualnie jestem zameldowany, a
    wiec na poczcie nigdy nie byly stwarzane zadne problemy, jesli przyjdzie
    druga osoba, na ktora nie paczka nie byla adresowana. Wiem, ze ow
    czlonek rodziny jest zdolny do wielu rzeczy i z niemal ponad 80%
    pewnoscia moge domniemywac, iz zglosil mnie rowniez do innych
    producentow, celem przyznania profitow. Gdyby nie dzisiejsza wizyta
    listonosza, nadal zylbym w glebokiej nieswiadomosci, ze ktos moze mi
    robic takie swinstwo. Dodatkowym problemem zawsze jest to, iz nie
    posiadam klucza od skrzynki (osoba, z ktora mieszkam uniemozliwia mi
    dorobienie i zawsze sie wykreca byle glopstwami - teraz juz wiadomo
    dlaczego).
    Powiedzcie mi, co powienienem w tej sprawie zrobic?
    Mi osobiscie wydaje sie, iz jest to ewidentne naruszenie moich dorbr
    osobistych...

    Pozdrawiam.