    From: quest <q...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pewna osoba podaje moje dane do wgladu innym...
    Date: Thu, 14 Apr 2005 22:31:17 +0200

    Johnson napisał(a):

    > Przecież to było jedyne twoje pytanie. A moja odpowiedź, według mnie
    > jest bardzo sensowna.

    Dobrze, mój błąd. W takim razie trochę rozwinę.
    Z ową osobą nie utrzymuję najlepszych kontaktów. Od dawna prawie ze sobą
    nie rozmawiamy. Moim ostrzeżeniem na ostatni wybryk w ogóle się nie
    przejęła i zachowywała się jakby nic się nie stało. Zaproponowałem
    polubowne załatwnienie tej sprawy, ale to było jak rzut grochem o
    ścianę. Dodam, iż osoba ewidentnie naruszająca moje dobra, jest osobą
    dojrzałą i pełnoletnią, tymbardziej dziwi mnie jej lekceważący stosunek
    do tej sprawy.
    Odnosząc się na koniec do postu kolegi Roberta Tomasika, chciałbym
    poinformować, iż rodzina, na pytanie o podpis, odburknęła, iż podpis nie
    był wymagany, ale trudni mi w to uwierzyć.
    Ja nawet nie wiem, komu jeszcze ta osoba rozpowszechiła moje dane. Tak
    jak już wpomniałem - gdyby nie to, że byłem akurat w domu, do dnia
    dzisiejszego nie dowiedział bym się o tej sytuacji (osoba z rodziny
    uniemożliwia mi dostęp do skrzynki pocztowej - nie mogę dorobić, ani
    pożyczyć kluczyka).
    Sprawa rzeczywiście może wydawać się dość zabawna, ale proszę wierzyć,
    że mi do śmiechu nie jest, dlatego będę wdzięczny za okazaną pomoc.
    Zastanawiam się pod jaki paragraf podlega opisany proceder?
    Osoba, z którą zyje niechętnie odnosi się do propozycji polubownego
    załatwnienia tej sprawy, dlatego chciałbym ruszyć tę sprawę do sądu.
    Czy jest szansa na wygranie tej sprawy i ewentualne odszkodowanie od
    rodziny?

    Pozdrawiam.