  • 1. Data: 2005-03-25 20:17:45
    Temat: Pełnomocnik członka spółdzielni???
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie
    na corocznych zebraniach w spółdzielni mogą głos iwnioski zabierać tylko
    członkowie spółdzielni
    przynajmniej tak mi mówią w administracji
    a ja się pytam czy może być notarialne pełnomocnictwo do reprezentowania
    członka spółdzielni?
    Przecież nawet Kulczyk ma pełnomocnika i się go ludzie słuchają
    wiec dalczego nie może być w spółdzielni??
    Czy jest może na to jakiś paragraf???
    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2005-03-25 20:33:29
    Temat: Re: Pełnomocnik członka spółdzielni???
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To jest bardzo dobre pytanie i też się do niego podłączam - w bardzo wielu
    spółdzielniach członkami są ludzie już starzy,
    a statuty nie ułatwiają ich reprezetntowania nawet przez pełnoletnich członków
    najbliższej rodziny zamieszkującej razem,
    ze szkodą dla spółdzielni zwykle, a z zyskiem dla nieusuwalnych prezesów i
    niezmiennych rad ...
    JaC

  • 3. Data: 2005-03-25 20:39:35
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam raz jeszcze
    Najciekawsze jest jednak to ze zycie wyprzedzilo dzialalnosc spoldzielni
    np. ja w raz z zona jestesmy wlascicielami naszego M ale ze wzgledu na koszt
    ( 400-500 coś koło bo nie pamietam )zostala tylko zona czlonkinia
    spoldzielni ( SM Praga w Wawie )
    a wiem ze i sa takie gdzie koszt siega i ok 2000 zł
    wiec sobie pomyslalem ze notariusz to instytucja ciut starsza niz
    spółdzielnia wiec bedą jego pisma honorowac a dwa ze koszt to ok. 80 zł
    Pozdrawiam Adam

  • 4. Data: 2005-03-25 20:44:09
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    'I co Pan nam zrobisz' ???