  • 1. Data: 2005-03-25 21:53:10
    Temat: Organizacja imprezy - formalności
    Od: "Aleksandra Sontowska" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wraz z moim chłopakiem organizujemy imprezę (konwent fantastyki).
    Impreza raczej nie kwalifikuje się jako masowa (organizowana jest w
    szkole, przewidowana ilość osób: 100). O ile dobrze zrozumiałam, jest
    wymóg ustawy zgłoszenia tej ustawy (gdzie? Urząd Miasta, Województwa?).
    Jakich innych formalności muszę dopełnić? Słyszałam coś o wymogu
    zawiadamiania policji (czy tego nie powinna zrobić szkoła?) i obecności
    strażaka, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniej ustawy. Impreza ma odbywać
    się w sobotę (10:00-22:00). Wstęp jest płatny (5 zł).

    Czy mógłby ktoś wskazać, zapisy jakich ustaw stosują się do tego typu
    imprezy? Czy jest jakaś różnica pomiędzy tego typu organizowaną przez
    klub/ stowarzyszenie a osoby prywatne?

  • 2. Data: 2005-03-26 10:13:36
    Temat: Re: Organizacja imprezy - formalności
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 25 Mar 2005 22:53:10 +0100, "Aleksandra Sontowska"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy jest jakaś różnica pomiędzy tego typu organizowaną przez
    >klub/ stowarzyszenie a osoby prywatne?
    Jak chcesz rozliczyc 500 zl dochodu jako osoba fizyczna? :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-03-27 22:06:46
    Od: "xxx" <n...@p...wp.pl>

    > Jak chcesz rozliczyc 500 zl dochodu jako osoba fizyczna? :)

    Szczerze mówiąc, nie przypuszczam, żeby ta impreza przyniosła takie
    astronomiczne kwoty. Docelowo jest imprezą hobbistyczną i ma się po prostu
    zwrócić. Jeżeli mam od dochodu zapłacić jakiś podatek, to czy mogę to w ten
    sposób zrobić? (czy np. muszę założyć działalność gospodarczą - albo jakieś
    inne kosmiczne rzeczy???)

    Pozdrawiam,
    A. Sontowska

  • 4. Data: 2005-03-27 22:46:10
    Temat: Re: Organizacja imprezy - formalno?ci
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 28 Mar 2005 00:06:46 +0200, "xxx" <n...@p...wp.pl> wrote:

> [...]
    >sposób zrobić? (czy np. muszę założyć działalność gospodarczą - albo jakieś
    Nie mozesz sprzedawac biletow wstepu nie majac dz. gosp :) No bo niby
    jako kto chcesz sprzedawac? Najsensowniej byloby gdyby impreze
    zorganizowala szkola.

    WAM