  • 21. Data: 2003-12-10 20:56:44
    Temat: Re: Pawo autorskie a PKN.
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Gotfryd Smolik news w wiadomości
    <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > ...mam szukać wyroków SN przewracających wyroki NSA ? ;)
    > (choć zeznaję że nie pamiętam, czy przypadkiem SN tego
    > uprawnienia już nie utracił :))

    To się nazywa "rewizja nadzwyczajna" ;-))) ale jak to będzie po 1
    stycznia - nie sprawdzałem. Myślę, że bez zmian akurat.

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 22. Data: 2003-12-10 21:20:00
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Olgierd wrote:
    > To się nazywa "rewizja nadzwyczajna" ;-))) ale jak to będzie po 1
    > stycznia - nie sprawdzałem. Myślę, że bez zmian akurat.

    nie będzie...

    KG

  • 23. Data: 2003-12-11 00:05:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...i tak powstaje "prawo powielaczowe".

    Owszem, jednak ciezko wymagac od ludzi pracujacych na roznych (w
    szczegolnosci niskich) stanowiskach doglebnej znajomosci prawa, wyrokow
    sadow i kto wie czego jeszcze.

    --
    Free car simlulator:
    http://sedez.iq.pl/~hellfire/car

  • 24. Data: 2003-12-11 19:48:38
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Tomasz Pyra w wiadomości <br8cbd$i01$2@atlantis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Owszem, jednak ciezko wymagac od ludzi pracujacych na roznych (w
    > szczegolnosci niskich) stanowiskach doglebnej znajomosci prawa, wyrokow
    > sadow i kto wie czego jeszcze.

    Zaraz zaraz, jak zostało słusznie zauważone, wyrok dotyczy PKN a nie
    biblioteki. Panie z biblioteki mają swoją ustawę, swoją pragmatykę i im
    nie wolno użyczać do kopiowania. Nawet jeśli odmawiają dlatego, że się
    papier niszczy - no cóż.

    --
    Olgierd
    "Nie można usprawiedliwiać istnienia żadnego państwa o szerszym zakresie

  • 25. Data: 2003-12-12 20:58:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003, kam wrote:

> [...]
    >+ > To się nazywa "rewizja nadzwyczajna" ;-))) ale jak to będzie po 1
    >+ > stycznia - nie sprawdzałem. Myślę, że bez zmian akurat.

    Nie będzie rewizji, z tytułu wprowadzenia 2-instancyjności NSA,
    dobrze zrozumiałem ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 26. Data: 2003-12-12 22:25:36
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Nie będzie rewizji, z tytułu wprowadzenia 2-instancyjności NSA,
    > dobrze zrozumiałem ?

    Tak, choć nie wiem czy jakiegoś okresu przejściowego nie wymyślili.
    A NSA nie będzie dwuinstancyjne :)

    KG