  • 1. Data: 2006-03-08 07:22:10
    Temat: Paszport, slub, zmiana nazwiska...
    Od: Leukocyt <leukocyt_NOSPAM_@aster_NOSPAM.pl>

    Czolem!

    Czy bezposrednio po slubie mozna pojechac za granice poslugujac sie
    starym paszportem/dowodem osobistym? Z jednej strony nazwisko panny
    mlodej jest juz inne, z drugiej strony przed slubem nie mozna zlozyc
    podania o nowy dokument, a z trzeciej jest potrzeba wyjazdu z paszportem
    tuz po slubie...

    Czy jest jakis czas na zalatwienie formalnosci... nie wiem: miesiac,
    dwa a do tego czasu mozna sie poslugiwac starymi dokumentami?

    Dzieki za info

    Pzdr
    Leukocyt

  • 2. Data: 2006-03-08 09:35:27
    Temat: Re: Paszport, slub, zmiana nazwiska...
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "Leukocyt" napisal:

    > Czy jest jakis czas na zalatwienie formalnosci... nie wiem: miesiac,
    > dwa a do tego czasu mozna sie poslugiwac starymi dokumentami?

    Hmmm... mnie wlasnie "naturalnie" wygasla waznosc paszportu, który
    mialam na panienskie nazwisko, a slub wzielam w koncu ubieglego wieku.
    Nie czuje sie jak przestepczyni ;)

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Gdyby kobieta przestala byc zagadka,
    swiat stalby sie nudny,

  • 3. Data: 2006-03-08 12:26:08
    Od: "fajna laska" <f...@g...pl>

    Uzytkownik "Leukocyt" <leukocyt_NOSPAM_@aster_NOSPAM.pl> napisal

> [...]
    >
    > Czy jest jakis czas na zalatwienie formalnosci... nie wiem: miesiac, dwa
    > a do tego czasu mozna sie poslugiwac starymi dokumentami?

    Mozesz spokojnie jechac na stary paszport czy stary dowod osobisty. Ja tak
    zrobilam i nie bylo zadnych problemow. Pamietaj tylko zeby rezerwowac hotel
    czy wycieczke na stare nazwisko, zebys mogla sie spokojnie jakims dokumentem
    wylegitymowac. Jesli chodzi o dowod osobisty to po zmianie adresu
    zameldowania masz bodajze miesiac na zlozenie wniosku o wymiane nowego. Z
    reszta nie musisz sie spieszyc ale na wszelki wypadek lepiej miec pod reka
    skrocony odpis aktu malzenstwa. Do czasu az wyrobilam nowy dowod musialam
    odpis pokazywac na poczcie przy odbiorze poleconych :)

    --
    Za uwage dziekuje
    fajna laska