    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Parkowanie tyłem do budynku
    Date: Thu, 03 Jul 2008 10:12:04 +0200

    Witam!

    Od czasu do czasu widuję tabliczki na budynkach "Proszę nie parkować
    tyłem do budynku"

    Z kolei wczoraj za wycieraczką pewnego samochodu zaparkowanego
    właśnie tyłem, znalazłem uwagę jakiegoś sąsiada:
    "Człowieku nie parkuj rurą do okien. Jest to niezgodne z przepisami.
    Zobacz jak to robią mieszkańcy - spróbuj".

    Czy faktycznie istnieją przepisy zabraniające parkowania "tyłem do
    okien"?

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć