  • 1. Data: 2007-05-15 18:03:00
    Temat: Parkowanie pod oknami
    Od: Bibko <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]">

    Witam

    Chodzi mi o miejsca parkowania. Na blokowisku (typowa plomba) jest
    niewystarczajaca ilosc miejsc parkingowych wiec wiadomo, auta stoja na
    trawnikach, chodnikach i bezposrednio pod oknami. I chodzi wlasnie o te
    okna.

    Czy jest jakis przepis zabraniajacy parkowania aut bezposrednio pod
    oknami (ogolnie rzecz biorac przy budynku) lub wyznaczajacy jakas
    odleglosc od tych okien w jakiej mozna parkowac ??

    Z gory dzieki
    Pozdro

  • 2. Data: 2007-05-15 18:29:27
    Temat: Re: Parkowanie pod oknami
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-05-2007 o 20:03:00 Bibko <""tropis [wytnijto] [nospam]"> <@op.pl>
    napisał(a):

    > Czy jest jakis przepis zabraniajacy parkowania aut bezposrednio pod
    > oknami (ogolnie rzecz biorac przy budynku) lub wyznaczajacy jakas
    > odleglosc od tych okien w jakiej mozna parkowac ??

    Jesli jest to strefa zmieszkania to prakowac mozna _jedynie_ w
    wyznaczonych miejscach parkingowych.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 3. Data: 2007-05-15 18:59:46
    Od: "SW" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Bibko" <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]"> napisał w
    wiadomości

    [ciach]

> [...]
    > oknami (ogolnie rzecz biorac przy budynku) lub wyznaczajacy jakas
    > odleglosc od tych okien w jakiej mozna parkowac ??

    Dz.U. 02.75.690 z pozn. zmianami ("....jakim powinny odpowiadać budynki i
    ich usytowanie"). jest tam mowa o zgrupowaniu samochodów, jeżeli nie ma
    miejsca na zgrupowanie to stoją one bezprawnie - takie moje zdanie.

  • 4. Data: 2007-05-15 19:19:09
    Od: Bibko <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]">

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Jesli jest to strefa zmieszkania to prakowac mozna _jedynie_ w
    > wyznaczonych miejscach parkingowych.

    W tym przypadku nie jest to strefa zamieszkania, czyli ... ??

  • 5. Data: 2007-05-15 20:00:59
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-05-2007 o 21:19:09 Bibko <""tropis [wytnijto] [nospam]"> <@op.pl>
    napisał(a):

    > W tym przypadku nie jest to strefa zamieszkania, czyli ... ??

    To chyba zostaje tylko 1,5m na chodnik dla pieszych i zakaz parkowania na
    trawniku.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2007-05-15 20:06:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SW" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dz.U. 02.75.690 z pozn. zmianami ("....jakim powinny odpowiadać budynki i
    > ich usytowanie"). jest tam mowa o zgrupowaniu samochodów, jeżeli nie ma
    > miejsca na zgrupowanie to stoją one bezprawnie - takie moje zdanie.

    Ten przepis dotyczy usytuowania budynków, a nie pojazdów. Przy próbie
    powołania się na ten przepis co bardziej dowcipny kierowca zaproponuje
    dostosowanie budynku do obowiązującego przepisu i jego przesunięcie.

    A już na poważne, to przepis ten normuje organizowanie parkingów. Ale nie
    ma nic wspólnego z parkowaniem pojazdów załóżmy na chodniku przy ulicy, o
    ile jest to dozwolone w tym miejscu. W odniesieniu do pojazdów to nie ma
    żadnego zastosowania.

  • 7. Data: 2007-05-15 21:00:24
    Od: Bibko <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]">

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > To chyba zostaje tylko 1,5m na chodnik dla pieszych i zakaz parkowania
    > na trawniku.

    Czyli podsumowujac: nie ma strefy zamieszkania, nie ma chodnika ani
    trawnika :)
    Czyli moge stawac bezposrednio pod oknem. To niech mi tylko ta
    "star..sza kobieta" wysypie jeszcze raz ziemie z doniczek na przednia
    szybe :)

    Dzieki
    Pozdro

    PS. Ja rozumiem ze nikt z nas nie chce wygladajac przez okno widziec
    dachu samochodu no ale coz poczac jesli brakuje w miastach miejsc na auta.

  • 8. Data: 2007-05-16 08:38:52
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 23:00:24 +0200, Bibko napisał(a):

    > Czyli moge stawac bezposrednio pod oknem. To niech mi tylko ta
    > "star..sza kobieta" wysypie jeszcze raz ziemie z doniczek na przednia
    > szybe :)

    Ale pewnie nie przyszło Ci do głowy pójść do niej i porozmawiać
    o tym że będziesz parkował pod jej oknem, tak żeby się tym nie
    denerwowała?

    Henry

  • 9. Data: 2007-05-16 12:33:29
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <f2d71m$g55$1@atlantis.news.tpi.pl> Bibko napisał(a):

    > "star..sza kobieta" wysypie jeszcze raz ziemie z doniczek
    Albo rano przychodzisz do samochodu i widzasz conajmniej dwa "kapcie"
    (ktoś wieczorem odkręcił wentyle) ;-D

    --
    Artur Golański

  • 10. Data: 2007-05-16 12:40:43
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Bibko" <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]"> napisał w
    wiadomości news:f2d71m$g55$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyli podsumowujac: nie ma strefy zamieszkania, nie ma chodnika ani
    > trawnika :)

    Tak z czystej, bezinteresownej ciekawości: jest blok, a obok nie ma trawnika
    ani chodnika.
    Nie jest to jak rozumiem też wytyczone miejsce dla samochodu.

    To co tam jest?

    --
    Paweł