eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka › Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
  • Data: 2019-06-17 09:21:52
    Temat: Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie obserwowałem, jak auto zaparkowało na miejscu dla niepełnosprawnych, wyszedł
    z niego byczek, wysportowanym ruchem ręki wyjął
    z kieszeni niebieską kartę inwalidzką, włożył kartę ją za przednią szybę, zamknął
    auto i wysportowanym ruchem oddalił się od auta, w
    sumie dość kpiąco na mnie patrząc gdy szczena mi opadała.
    Na karcie (przynajmniej z tej strony widocznej przez szybę) jest długi numer
    cyferkowy i data ważności, nie ma numeru rej. pojazdu
    ani imienia i nazwiska uprawnionego.
    Pytania: Jak to wygląda od strony prawnej? Czy karty wydawane są na osobę, czy na
    pojazd? Czy są wydawane dla osób nie posiadających
    pojazdu? A jeśli ktoś powie, że posługuje się kartą mamusi dla zaparkowania pod jej
    blokiem żeby codziennie pieska wyprowadzać?