eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka › Re: Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
  • Data: 2019-06-17 09:56:00
    Temat: Re: Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-17 o 09:21, ń pisze:
    > Pytania: Jak to wygląda od strony prawnej?

    Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, nie jestem też wysportowanym byczkiem,
    ale odwożąc czasem siostrę a potem ja odbierając używam jej karty by
    zaparkować w miejscu pozwalającym ją odebrać i nie wyobrażam sobie
    innego rozwiązania w takiej sytuacji.
    Karta jest imienna na osobę niepełnosprawną, nie ma tam wpisanego numeru
    auta.

    Fakt, jest tu spore pole do nadużyć, ale jakoś nie widzę możliwości
    kontroli na miejscu.
    Przykład:
    - Dowożę gdzie osobę niepełnosprawną, parkuję na niebieskiej kopercie,
    odprowadzam tę osobę, wracam do auta a tam aktywista z policją.
    I co, wożę potem niepełnosprawną przez tydzień na przesłuchania do
    komisariatu gdzie siedzimy po 3h?

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to kontrolerzy jeżdżący za osobą
    podejrzaną o nadużycia i dokumentujący pełne przejazdy bez osoby
    niepełnosprawnej.

    --
    AWa.