    From: "Janusz" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Parking na terenie spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Sat, 13 Feb 2010 15:22:20 +0100

    Witam
    Pod moim blokiem jest parking na około 20 samochodów, natomiast chętnych do
    parkowania przynajmniej 30 pojazdów.Jest to parking wysypany kamieniem i
    szutrem.Jeden z mieszkanców wbił słupek z tabliczką dla niepełnosprawnych i
    dwoma nr.rejestracyjnymi, ten słupek i tabliczka nie są znakiem drogowym
    tylko jakąś samoróbką.Zazwyczaj przyjeżdżają do niego 2 córki i jak im się
    uda to razem zajmują 4 miejsca parkingowe.Pojazdy nie mają oznakowań że
    porusza się nim osoba niepełnosprawna ruchowo (nie wiem czy takie są
    wymagane).Moje pytanie czy ten sąsiad musiał uzyskać pozwolenie ze
    spółdzielni mieszkaniowej na zajęcie miejsca na wspólnym parkingu, czy
    regulują to jakieś przepisy prawa spółdzielczego.Nawiasem mówiąc nie widać
    żeby ta osoba była niepełnosprawna ruchowo.