  • 11. Data: 2011-11-09 13:23:06
    Temat: Re: Parking a wspólnota
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Z P." napisał w wiadomości grup

    >Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał(a):
    >Kazdy placi za uzytkowanie tego terenu. nawet jesli nie ma samochodu.
    >jednak w
    >tym przypadku ten kto ma 4 samochody pozostaje w dysproporcji dla tego co
    >ma
    >jeden i nie ma potencjalnej mozliwosci parkowania. Potencjalne udzialy w
    >korzystaniu z parkingu sa nierownomiernie rozlozone.

    To wiemy
    Ale jak to rozwiązać prawnie i sensownie?
    Tak sobie myślę że najlepiej chyba "wolnorynkowo":
    - ogłosić "przetarg" na miejsca parkingowe(opłata miesięczna, kto da
    więcej),comiesięczna opłata za te miejsca niech zasila fundusz remontowy.

  • 12. Data: 2011-11-09 13:42:44
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > - ogłosić "przetarg" na miejsca parkingowe(opłata miesięczna, kto da
    > więcej),comiesięczna opłata za te miejsca niech zasila fundusz remontowy.

    Oj chyba sie nie rozumiemy. To sami mieszkancy korzystaja z tego parkingu.
    Inne samochody spoza mozna spokojnie spuscic w kanal bo jest postawiony znak
    zakazu wjazdu i ruchu poza mieszkancami i ZGKIM .
    Chodzi o wyeliminowanie patologi wsrod mieszkancow i wyrownanie szans na
    parkowanie.

  • 13. Data: 2011-11-09 13:59:13
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "OLO" napisał w wiadomości grup

    >Chodzi o wyeliminowanie patologi wsrod mieszkancow i wyrownanie szans na
    >parkowanie.
    Dlatego ogłosić "przetarg" Wśród mieszkańców.
    Skoro miejsc jest mniej jak chętnych to to jest moim zdaniem sensowne
    rozwiązanie

  • 14. Data: 2011-11-09 14:48:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/9/2011 7:42 AM, OLO wrote:
> [...]
    > zakazu wjazdu i ruchu poza mieszkancami i ZGKIM .
    > Chodzi o wyeliminowanie patologi wsrod mieszkancow i wyrownanie szans na

    wystawic roczny abonament na miejsca parkingowe na allegro.
    samo sie rozwiaze,

  • 15. Data: 2011-11-09 17:55:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Nov 2011, OLO wrote:

    > rozwiazanie ze jeden identyfikator ktory umozliwia parkowanie na posesji
    > przypadajacy na mieszkanie rowno dzieli prawa do uzytkowania tego parkingu
    > przez wszystkich mieszkancow a nie tylko wybranych (notabene jeden
    > z mieszkancow ktory nie ma samochodu tez jest za tym i nie otrzyma
    > identyfikatora

    A to z jakiej paki, obowiązki z tytułu własności terenu ma mieć
    a praw żadnych?
    Przecież proste - przyjedzie ktoś do niego to może postawić.
    "Sztuka jest sztuka".

    > - idea jest taka by nie bylo handlu identyfikatorami ludzi
    > ktorzy mieszkaja a nia maja samochodu)

    Ale oni mają PRAWO DO TEGO TERENU.
    Jakim prawem chcecie im je odebrać?

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2011-11-09 18:35:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/9/2011 11:55 AM, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Ale oni mają PRAWO DO TEGO TERENU.
    > Jakim prawem chcecie im je odebrać?

    większosci głosów :)

  • 17. Data: 2011-11-10 08:13:03
    Od: "Z P." <p...@g...pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > A jak mieszkań z samochodem będzie więcej jak miejsc parkingowych?
    > A jak ktoś ku[pi sobie auto już po ew. uchwale wspólnoty?
    > Sytuacja trudna faktycznie

    Mieszkan dotychczas jest wiecej niz miejsc.
    A jesli ktos kupi samochod to bedzie mu przyslugiwac identyfikator
    umozliwiajacy parkowanie ( domyslnie jednego samochodu)

  • 18. Data: 2011-11-10 08:16:25
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

> [...]
    > a praw żadnych?
    > Przecież proste - przyjedzie ktoś do niego to może postawić.

    Nikomu nie chcemy nic odebrac. Kazdy bedzie mial prawo zaparkowac samochod.
    Nawet goscie ktorzy przyjada do danego mieszkanca. Chcemy wyeliminowac stan w
    ktorym sami mieszkancy stawiaja stado samochodow a pozostali nie maja zadnej
    mozliwosci. chodzi o wyrownanie mozliwosci.

  • 19. Data: 2011-11-10 09:12:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Z P." napisał w wiadomości grup

    >Mieszkan dotychczas jest wiecej niz miejsc.
    >A jesli ktos kupi samochod to bedzie mu przyslugiwac identyfikator
    >umozliwiajacy parkowanie ( domyslnie jednego samochodu)

    I gdzie zaparkuje jak już miejsc nie ma teraz?

  • 20. Data: 2011-11-10 09:13:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >zadnej
    >mozliwosci. chodzi o wyrownanie mozliwosci.

    Skoro mieszkań jest np 25 a miejsc parkingowych 20 to jak to chcecie
    rozdzielić?