    From: "jo77" <j...@w...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Paradoks z szczekajacym psem
    Date: Tue, 6 Aug 2002 12:51:53 +0200

    Nie tak dawno pisalem tu jaki mam powazny problem z szczekajacym w nocy
    psem sasiada, ktory ujada non-stop i nie daje mi, zonie i dzieciom spac. W
    koncu
    zawiadomilem straz miejska. I co sie okazuje. Przyszedl straznik i
    uswiadomil mi, ze nic nie moze zrobic, bo...Uwaga! psa nie mozna ukarac za
    to, ze szczeka.
    Na moje pytanie, ze przeciez pies ma wlasciciela, ktory przywiazal go do
    budy przy domu i nalezy upomniec wlasciciela, ze istnieje cisza nocna,
    straznik powiedzial, ze nie ma takiego przepisu aby karac wlasciciela psa,
    ze to, ze ten nie daje szczekajac spac w nocy. Co innego wiec gdyby to
    wlasciciel szczekal, ale jego pies jak i on sa bezkarni, bo nie wymyslono
    takiego przepisu. I rozlozyl rece. Ja zas sie zalamalem, bo coz czynic? Ile
    mozna nie spac i wstawac z bolaca glowa? Jedyna rada straznika bylo
    nieoficjalnie aby...psa jak to powiedzial "zalatwic samemu". Zalamalismy sie
    z zona. Tragedia!