  • Data: 2002-08-06 19:21:06
    Temat: Re: Paradoks z szczekajacym psem
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i co jesli mi tak odpisza? Co mi to pomoze?

    Nie jestem prawnikiem ale mam wrazenie, ze to dobra podpowiedz. Odpowiedz na
    pismie daje jakas mozliwosc pozniejszego manewru. Jesli naprawde jest tak zle
    to masz prawo zwrocic sie gdzies dalej z ta skarga. I majac
    takie "orzeczenie" ze strazy zyskujesz. Jak nie masz na pismie to nie masz
    szans nic zalatwic dalej. Ja bym np. pozwal wlasciciela psa. Masz wszelkie
    podstawy, tak sadze w kazdym razie.