    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Państwo kontrolowane
    Date: Sun, 26 Aug 2007 14:19:11 +0200

    Już chyba nikt trzeźwo myślący w Polsce nie ma wątpliwości, że przyspieszone
    wybory parlamentarne są faktem i to długo wcześniej zaplanowanym przez
    aparat władzy. Organizacja pod nazwą PiS stworzyła w przeciągu swych dwóch
    lat reżimowych rządów niewyobrażalny system inwigilowania narodu i
    sterowania nim. Wciągnięcie przez organizację PiS do koalicji rządzącej LPR
    i Samoobrony miały w zamiarze spenetrowanie tych ugrupowań i wysadzenie ich
    w "powietrze", przeciągając ich członków i elektoratu na stronę reżimu PiS,
    bądź teź faktycznego koalicjanta układu PO. Do realizacji tego celu, układ
    organizacji PiS i PO zamierzają także wprowadzić zmianę w konstytucji, w
    której zapisano by, że osoby karane ze względów politycznych, bądź ze
    względu na wyrażanie swoich krytycznych wobec reżimu władzy poglądów nie
    będą mogły kandydować do parlamentu obu izb.
    I tak, już z początkiem 2006 roku nasiliły się inwigilacje i prześladowania
    narodowych ugrupowań, przede wszystkim PPN i jej członków, oraz jej
    sympatyków jak ja na przykład. Planuje się na nas wydać pokazowe wyroki,
    które z jednej strony mają reżimowi przyspożyć poparcie elaktoratu tzw.
    "multikulturowego, tolerancyjnego i filosemickiego", a z drugiej strony mają
    za zadanie wyeliminowanie zagrożenia, jakim jest odrodzenie się prwdziwie
    narodowościowego ruchu polskiego, zagrażającego bytowi syjonistów w Polsce.
    Żeby nie wzbudzić podejrzeń u skolowaconego społeczeństwa polskiego,
    zagraniczne ośrodki syjonistyczne robią zamęt, i rozpowszechniają kłamstwa o
    rzekomym antysemityźmie PiS, a także urabia się bezpodstawnie opinię, że PiS
    jest nastawiona antyniemiecko, w domyśle w dobrej wierze i dla dobra
    Polaków. W rzeczywistości są to niczym nie podparte twierdzenia, albowiem
    PiS solidaryzuje się jak żadna inna organizacja z Żydami i żydostwem na
    całym świecie. Przykładów uległości, a raczej podległości nie muszę chyba
    wymieniać, zarówno tych wobec żydostwa, jak i tych wobec Niemiec.

    Pan Leszek Bubel miał jednak rację, podejrzewając Adama Gmurczyka i jego
    organizację o kryptosyjonizm. Nie dalej jak dwa dni temu, co idealnie zgrywa
    się z tym co pisałem na początku o zaplanowanej kampanii wyborczej, na moim
    osiedlu zauważyłem dwóch młodych chłopaków, dosłownie pod moim domem
    spryskujących czarnym sprayem przez szablon tekturowy logo NOPu, i tak po
    całym osiedlu. Gdy ich zapytałem czy zdają sobie z tego sprawę, że mogą być
    wykorzystywani i manipulowani przez Żydów w celu rozbijania ruchu narodowego
    w Polsce, nie potrafili mi dać na to odpowiedzi. Widać, że agitacja i
    kampania wyborcza ruszyła całą parą i to na wszystkich frontach.

    Jak bardzo reżim syjonistów z PiSu boi sie wolnej Polski!

    boukun