    From: "WAPNO" <damian@_nospam_milko-art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Palenie przy innych w mieszkaniu.
    Date: Tue, 15 Feb 2005 10:33:10 +0100

    Mam taki problem, moja matka pali tyle fajek, że to jest nie do zniesienia.
    Ciągle w domu czuję tylko smród papierochów. Ustalałem z nią, że pali tylko
    w kuchni i przy maksymalnie otwartym oknie. Ona natomiast to olewa i albo
    okna nie ma otwartego, albo ze 2 cm uchyli. Ja już nie wyrabiam, ciągle mam
    zapchany nos, ciągle choruję. Pewnie te fajki mają na to duży wpływ.
    Zakazałem jej palenia w domu, jednak ona nic z tego sobie nie robi, a przy
    ojcu też jest rozmowa, że bedzie przy otwartym oknie itp, ale co z tego jak
    ojca nie ma w domu, a ona i tak pali jak jej się podoba. Czy jest na to
    jakiś haczyk prawny? Wiem, że to moja matka, ale mam to gdzieś bo wolę być
    zdrowy i mieć w niej wroga, niż ciągle chorować. Pewnie nie bez znaczenia
    jest to, że za około miesiąc będę pełnoletni. Co wtedy? Czy już nie ma
    żadnego prawa i moge se inne mieszkanie szukać, żeby uwolnić się od smrodu?
    Pozdrawiam
    WAPNO