  • 1. Data: 2002-07-12 21:31:25
    Temat: Pacjent- Sąd-Lekarz - Pytanie
    Od: "Mar" <s...@p...pl>

    Witam !

    Żona w zeszłym roku poddała się operacji powiększenia biustu. Po zabiegu
    widoczna była asymetria piersi - opuchlizna po zabiegu tak twierdził
    "doktor", to minie i będzie bardzo ładnie. W ciągu roku wizyt było jeszcze
    kilka - asymetria pozostała choć chirurg twierdził ,że jest niewidoczna ...
    jedyne 1-2 cm . Po kolejnej konsultacji zapadła decyzja o ponownym zabiegu
    (wszczepienie większych wkładek aby zniwelować asymetrie).Następna
    konsultacja i całkowita zmiana stanowiska chirurga - nie wykona on już
    tego, wykona to inny chirurg-kolega jeżeli się podejmie a on pokryje koszty
    zabiegu bez kosztów wkładek. Kolejna konsultacja - nie wykona tego
    chirurg-kolega lecz proszę sobie znaleźć Chirurga który podejmie się tego
    zabiegu (sprawa rozliczeń jak poprzednio). Pojeździłem i znalazłem klinikę w
    której zostanie to wykonane. Złożyłem wizytę chirurgowi który wykonywał
    zabieg i poinformowałem go o wyznaczonym terminie ponownego zabiegu. Na
    podaną przeze mnie informację o kosztach jakie ma ponieść(koszt wkładek
    wynosi 3500, zabieg+anestezjolog+opieka medyczna po zabiegu 6000PLN)
    usłyszałem , że jedynie mogę dostać od niego 3000PLN-tyle wynosi dochód z
    zabiegu jaki wykonał w zeszłym roku i to może nam oddać. Do widzenia.

    I co teraz ? Dać sprawę do sądu ? Jeżeli sąd, to są jakieś szanse wygrania
    z lekarzem?
    Jak do tego się zabrać, może ktoś już się z tym spotkał.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-07-13 01:19:39
    Temat: Re: Pacjent- Sąd-Lekarz - Pytanie
    Od: <f...@p...onet.pl>

    Oczywiście ,że do sądu ,przecież to ewidentny błąd w sztuce lekarskiej ja
    miałem tak z dentystą ale to długa historia.

  • 3. Data: 2002-07-13 22:55:44
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    <f...@p...onet.pl> wrote in message
    > Oczywiście ,że do sądu ,przecież to ewidentny błąd w sztuce lekarskiej ja
    > miałem tak z dentystą ale to długa historia.
    Niestety mamy tu drobny problem. Nie mamy do czynienia z zabiegiem
    lekarskim, a z kosmetycznym, a to zmienia postac rzeczy.
    W praktyce szansa na wyszarpanie przed sadem wiekszej kwoty niz ta, ktora
    lekarz zgodzil sie i tak zaplacic jest nikla.
    Pozdrawiam,
    Marta