  • 1. Data: 2007-07-16 12:39:56
    Temat: PZUprzysyła komornika za OC samochodu którego nie ma ....
    Od: "a...@x...lp" <n...@o...pl>

    Witam
    Dzisiaj odwiedził mnie komornik z teczką w której były dokumenty
    od "wierzyciela" -PZU.Przeżyłem szok bo nigdy dotąd nie miałem do czynienia z
    komornikiem a co najgorsze nie dostałem wczesniej niczego z sądu,jak to
    komornik określił -nie dostałem skutecznie.Cóż,samochodu nie mam od 6 lat
    (żadnego)Ten którego dotyczy sprawa zepsuł sie i naprawa nie była
    opłacalna.Wziął go jakiś złomiarz,PZU powiadomiłem że zrywam ubezpieczenie.I
    włąśnie sprawa dotyczy okresu po zgłoszeniu.Czy mogę teraz złożyć odwołanie do
    sądu?Komornik mówi że mogę próbować,ale on oczywiście musi robić swoje.
    Jeżeli mogę to w jaki sposób?Muszę jednocześnie zaznaczyć że raczej nie
    odtworzę już żadnych dokumentów,gdyz sprawa jest z roku 2003 a w między czasie
    przeprowadzałem sie kilkakrotnie a sprawa samochodu wg mnie była po prostu
    zamknięta.

    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2007-07-16 14:51:33
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Prawdopopodbnie się przedawniło, a komornik robi Cię w bambuko. Poczytaj o
    wierzytelnościach przedawnionych.

    Lukasz

  • 3. Data: 2007-07-16 14:55:50
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Lukasz pisze:
    > Prawdopopodbnie się przedawniło, a komornik robi Cię w bambuko. Poczytaj o
    > wierzytelnościach przedawnionych.

    Skoro jest komornik, to jest i wyrok/nakaz zapłaty prawomocny. A ten
    przedawnia się po 10 latach od dnia jego wydania. A jak jest egzekucja,
    to po 10 latach od ostatnio zakończonej egzekucji.

    Trzeba sprawdzić u komornika sygnaturę akt sprawy w sądzie, przejść
    się, przejrzeć akta i zobaczyć dlaczego nie było się powiadomionym o
    srpawie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-07-16 17:29:42
    Od: "e...@p...wp" <n...@o...pl>

    >   Trzeba sprawdzić u komornika sygnaturę akt sprawy w sądzie, przejść
    > się, przejrzeć akta i zobaczyć dlaczego nie było się powiadomionym o
    > srpawie.
    Oczywiście że w sensie dat przedawnienie nie wystepuje.Nie wiem jednak czy
    mam szanse na wniesienie odwołania,gdyz odwoływac mogłem się chyba w term.7
    dni od doręczenia.Poza tym nakaz jest prawomocny.....Jak do tego podejśc bez
    udziału mojego mecenasa?(dodatkowe koszta)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-07-16 18:07:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@x...lp wrote:
    > Witam
    > Dzisiaj odwiedził mnie komornik z teczką w której były dokumenty
    > od "wierzyciela" -PZU.Przeżyłem szok bo nigdy dotąd nie miałem do czynienia z

    A jesteś pewien, że to komornik, a nie jakiś windykatorek popełniający
    przestępstwo z Art. 227 KK?

    Tytuł egzekucyjny przedstawił?

  • 6. Data: 2007-07-16 20:57:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "a...@x...lp" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:4afd.0000002f.469b671b@newsgate.onet.pl...

    Nie ma siły i nikt Ci nic nie poradzi, dokąd nie pójdziesz i nie ustalisz,
    czy tytuł jest prawomocny i czemu Cię nie powiadomiono.

  • 7. Data: 2007-07-17 07:36:38
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Nie ma siły i nikt Ci nic nie poradzi, dokąd nie pójdziesz i nie ustalisz,
    > czy tytuł jest prawomocny i czemu Cię nie powiadomiono.

    Potwierdzam. Niech komornik sie trochę pomęczy z tłumaczeniem. Będzie
    wiedział, za co bierze pieniądze.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"